اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دنیا در موضوع غزه به چهره ضدبشری کشورهای غربی پی برد

امام جمعه ارومیه گفت: درست است که مردم مظلوم غزه زیر شدیدترین بمباران ها و حملات قرار دارند ولی در این قضیه پیروز شدند چون دنیا چهره کریه و عریان کشورهای مدعی حقوق بشر را دید و به باطن کثیف آن ها پی برد کما اینکه امروز در آمریکا و کشورهای اروپایی شاهد حمایت مردم آن کشورها از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

دنیا در موضوع غزه به چهره ضدبشری  کشورهای غربی پی برد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ارومیه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در این عملیات یک شکست تاریخی و ترمیم ناپذیر متحمل شد و امروز نیز با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی به بمباران مدارس و بیمارستان ها روی آورده و کودکان و زنان را به خاک و خون می کشد.

وی با شاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند پیروزی نهایی از آن مردم فلسطین است افزود: درست است که مردم مظلوم غزه زیر شدیدترین بمباران ها و حملات قرار دارند ولی در این قضیه پیروز شدند چون دنیا چهره کریه و عریان کشورهای مدعی حقوق بشر را دید و به باطن کثیف آن ها پی برد کما اینکه امروز در آمریکا و کشورهای اروپایی شاهد حمایت مردم آن کشورها از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: استکبار جهانی اگر جرئت تعرض و تسلط بر ایران را نیز داشت لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد و فجایعی قطعا بدتر از غزه بر سر مردم ایران می‌آورد ولی با لطف خداوند و به برکت نظام جمهوری اسلامی توان چنین کاری را ندارد.

وی با اشاره به واقعه تاریخی ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام عنوان داشت: مردم ایران در طول تاریخ به خوبی نشان داده‌اند که در مقابل مستکبران با قدرت می‌ایستند و با آن ها مبارزه می‌کنند و لذا بر همه آحاد جامعه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مخصوصا در شرایط فعلی فلسطین یک وظیفه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ انقلاب و در جریان دفاع مقدس دریافتند که با حمله نظامی نمی توانند بر این نظام ضربه ای وارد کنند لذا تغییر رویکرد داده و با استفاده از مسائل فرهنگی نظیر فیلم و رسانه و مد و کتاب و... درصدد ضربه زدن به هویت دینی مردم هستند.

وی با شاره به آمار بالای سوانح رانندگی در استان اظهارکرد: طبق آمار مراجع ذیصلاح در شش ماهه نخست امسال حدود ۲۵هزار تصادف رانندگی در استان رخ داده که این مطلب نشان می دهد که هم باید مسئولین امر باید به بفکر اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده ها باشند و هم بر روی فرهنگ صحیح رانندگی کار بنیادی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی عنوان کرد: مردم شهرک‌های گلشهر ۱و ۲ ارومیه بارها اعتراض خود مبنی بر عدم وجود مسجد و حسینیه در آن شهرک اظهار کرده‌اند ولی متاسفانه نتیجه‌ای نگرفته‌اند که مایه خجالت برای بنده و همه مسئولین امر و بخصوص مدیریت شهری و مسکن و شهرسازی است که بنده اینجا عرض میکنم که این قصور ده ساله باید سریعا اصلاح شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول