اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رفتار حرفه ای مورایس در لیگ برتر

سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت.

رفتار حرفه ای مورایس در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صحبت‌های مورایس بعد از باخت به ملوان درس بزرگی برای همه مربیان لیگ برتری بود. او که تیمش این روزها دچار یک بحران روحی بزرگ شده به جای اینکه بهانه بیاورد و یا مثلاً داور را مقصر بداند، پذیرفت که ملوان بهتر بود و تیمی کاملاً شایسته پیروزی.

سپاهان در واقع در عرض یک روز دو بار باخت هم به خاطر حکم ظالمانه کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم در مستطیل سبز مقابل ملوان بندر انزلی که این دومی تیمی کاملاً شایسته بود اما اصفهانی‌ها هرگز بهانه نیاوردند و سرمربی آنها کاملا شکست را پذیرفت و به تیم حریف تبریک گفت.

به طور حتم مورایس را باید یک الگو برای همه مربیانی دانست که در کنفرانس‌های مطبوعاتی فقط به فکر بهانه هستند و بعضاً داور و عوامل حاشیه‌ای را مقصر ناکامی‌های خود می‌دانند.

مورایس با این طرز تفکر قطعاً می‌تواند دوباره سپاهان اصفهان را احیا کند. تیمی که البته در آسیا مظلوم واقع شد و حالا باید دید شکایت این تیم به دادگاه عالی ورزش جواب می‌دهد یا نه؟

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول