اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

18 نظامی صهیونیست در عملیات زمینی غزه کشته شدند

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان عملیات زمینی در غزه، 18 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و 4 نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

18 نظامی صهیونیست در عملیات زمینی غزه کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در بیست‌ و هفتمین روز از عملیات طوفان الاقصی، مقام‌های رژیم صهیونیستی تأیید کردند که شمار نظامیان رژیم صهیونیستی که در جریان عملیات زمینی در غزه کشته شدند، به ۱۸ نفر افزایش یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرده است که چهار نظامی صهیونیست در جریان عملیات زمینی در شمال نوار غزه به شدت زخمی شده‌اند.

پیش از این، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز، همچنین اعلام کرد که شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی از آغاز طوفان‌الاقصی تاکنون به ۳۳۲ نفر رسیده است و شمار ربوده‌شدگان (اسرای اسرائیلی) در غزه به ۲۴۲ نفر رسیده است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اکثر اسرای اسرائیلی زنده هستند.

خبرگزاری دویچه‌وله آلمان در گزارشی در خصوص وخامت اوضاع در غزه گزار شکرد که صدها تبعه خارجی و دهها تن از فلسطینیان خروج از غزه از طریق گزارش رفح با مصر را آغاز کرده‌اند.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا امروز بار دیگر خواستار «توقف درگیری‌ها» به منظور فراهم کردن شرایط برای خروج اتباع خارجی از غزه شد.

 رسانه‌های فلسطینی، بامداد امروز از تداوم درگیری زمینی شدید در محورهای شرق حی الزیتون، شرق خان یونس، شمال غرب نوار غزه و اطراف شهرک نتساریم (جنوب غرب شهر غزه) خبر داده بودند.

همزمان «گردان‌های القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس، اعلام کرد که به همراه رزمندگان «سرایا السلام» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) حمله گسترده‌ای علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال غرب و جنوب غزه انجام داده‌ است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول