اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیگیری اختصاص اعتبار تسریع پروژه‌های بهداشت و درمان همدان

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور از پیگیری اختصاص اعتبار لازم در مجلس برای تسریع پروژه‌های بهداشت و درمان همدان خبر داد.

پیگیری اختصاص اعتبار تسریع پروژه‌های بهداشت و درمان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسینعلی شهریاری ظهر امروز در همایش تجلیل از خیرین سلامت با بیان اینکه کشور ما خیرپرور است و خیرین زیادی دست نیازمندان را می‌گیرند اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان در مجمع خیرین سلامت کشور کمک شد که قدردان هستیم. 

وی با بیان اینکه در دنیا هیچ کشوری با سیستم دولتی از پس هزینه‌های درمان برنیامده و کارها با کمک خیرین پیش می‌رود گفت: مردم ایران نیز ذاتا خیر هستند و در کمک به نیازمندان همواره پای کار بوده‌اند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه آخر مجلس هفتم خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان گفتند از ظرفیت خیرین غافل نشوید و ما در این راستا سعی کردیم کارها را پیش ببریم عنوان کرد: در حال حاضر ۵۶ مجمع خیرین سلامت و بیش از ۳۰۰ شعبه خیرین سلامت در کشور فعال است.

وی با بیان اینکه همدان در حوزه مجمع خیرین پیشرو است افزود: یک سال بعد از تشکیل مجمع خیرین کشور در این استان نیز مجمع خیرین سلامت شکل گرفت که تاکنون اقدامات و پروژه‌های مهمی را اجرایی کرده است.

شهریاری با بیان اینکه سعی خواهیم کرد خیرین را در اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان همدان پای کار بیاوریم افزود: ما خدمت‌گزار مردم هستیم و باید تسهیل‌گر باشیم که خیرین کار خیر را در کشور جاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم برای تامین تجهیزات مرکز پیوند مغز و استخوان و آزمایشگاه ژنتیک همدان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تا حد توان کمک‌های لازم را داشته باشیم. 

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه قول می‌دهم در فصل بودجه نیز کمک خاصی به همدان شود تا ضمن تسریع روند پروژه‌های بهداشت و درمان مشکلات نیز کاهش یابد گفت: ما همراهی خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی را شاهد هستیم و این در تحقق اهداف پیش رو موثر است.

وی تصریح کرد: در مجمع خیرین سلامت سعی شود بر اساس وسع خیر پروژه‌ تعریف شود تا کامل توسط او اجرایی شود چراکه تجربه موفقی در ساخت پروژه با مشارکت همزمان خیر و دولت نداریم.

شهریاری با بیان اینکه بانوان خیر همکاری خوبی در حوزه سلامت دارند و قدردان لطف آنها هستیم عنوان کرد: معتقدم هر جا بانوان ورود کنند موفقیت کار بیشتر است.

وی با بیان اینکه باید پیشگیری را جدی در دستور کار قرار داده و سطح سواد سلامت جامعه را با خودمراقبتی افزایش دهیم افزود: خیرین حوزه سلامت در دوران کرونا در کمک به نظام سلامت ورود خوبی داشتند به طوری که در چند ماه اول ۱۶۴ میلیارد تومان کمک شد.

پایان پیام/89026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول