اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خودروهای قاچاق در بوشهر مزایده می‌شود

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر گفت: برخی از کالاها از جمله لوازم یدکی، خودرو و ماشین آلات سنگین و راهسازی با حضور کارشناسان رسمی دادگستری مورد ارزیابی قرار گرفته و جهت تعیین تکلیف و طرح در مزایده آماده می‌شود.

خودروهای قاچاق در بوشهر مزایده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عملیات تحویل، بارگیری و انتقال کالاهای متروکه، ضبطی و قاچاق از گمرکات استان بوشهر که توسط اموال تملیکی از مهرماه آغار شد به صورت شبانه روزی همچنان ادامه دارد.

 سید علی عسکری مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس از انتقال بیش از ۹۰ درصد کالاهای قاچاق، ضبطی و متروکه گمرکات شمال و جنوب استان خبر داد و اظهر داشت: اقلامی همچون گوشی تلفن همراه، لوازم یدکی، لوازم خانه و آشپزخانه، چینی آلات، مواد غذایی، ماشین آلات راهسازی و ابزار آلات به انبار مرکز استان جهت تعیین ارسال شد.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد کالاهای موجود در گمرکات جنوبی استان به انبار اموال تملیکی مرکز استان انتقال داده شده که بخش قابل توجهی از انبارهای گمرکات برای استفاده مجدد آماده و همچنین تعیین تکلیف فوری کالاهای تحویل گرفته در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: کالاهای فوق الذکر دارای حکم قضایی قاچاق، ضبطی و متروکه هستند که پس از تحویل در روند تعیین تکلیف قرار می‌گیرند و پس از گمرکات جنوب استان بلافاصله کالاهای گمرکات شمالی در حال بارگیری و تعیین تکلیف هستند.

 عسکری در خصوص روند تعیین تکلیف کالاهای در اختیار اموال تملیکی از گمرکات گفت: بسیاری از کالاهای فوق که قابلیت جابجایی دارند با حضور و نظارت مقامات قضایی و گمرکات پس از تحویل به انبار مرکزی انتقال و پس از اخذ مجوزهای لازم از جمله استاندارد تعیین تکلیف می‌شود و برخی از کالاها از جمله لوازم یدکی، خودرو و ماشین آلات سنگین و راهسازی که انتقال آنها نیاز به زمان بیشتری است همزمان با تحویل و با حضور کارشناسان رسمی دادگستری مورد ارزیابی قرار گرفته و جهت تعیین تکلیف و طرح در مزایده آماده می‌شود.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: در هفته جاری روند تعیین تکلیف کالاهای گمرکات با حضور دادستان بندر گناوه ، یک محموله ترانزیت به انبار مرکزی انتقال و ماشین آلات و خودروهای گمرک گناوه همزمان مورد ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری قرار گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول