اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارتقای بصیرت دانش‌آموزان به روش حلقه‌های صالحین

امام جمعه زنجان گفت: حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت روشی تاثیرگذار برای ارتقای آگاهی‌های دینی، سیاسی و بصیرتی دانش‌آموزان است.

ارتقای بصیرت دانش‌آموزان به روش حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در دیدار تعدادی از دانش‌آموزان که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی انجام شد، خطاب به دانش‌آموزان بسیجی اظهار داشت: آینده برای شماست و این شما هستید که در آینده‌ای نه چندان دور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی فعالیت خواهید کرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم آینده‌ای بهتری داشته باشیم باید تلاش و پشتکار داشته باشیم و صرفا نباید وقت خودمان را صرف روزمرگی‌ها کنیم، تصریح کرد: آینده را باید از حال حاضر ساخت و این ساختن دست خودمان است چرا که پدر و مادر، معلم و مدرسه وسیله است.

وی با تأکید بر اینکه به دست آوردن موفقیت در عرصه‌های مختلف بسته به اراده خودمان است، گفت: اگر می‌خواهیم کارهای متنوعی انجام بدهیم لازمه آن مطالعه است.

آیت‌الله خاتمی به اهمیت مطالعه اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: مباحث دینی را با مطالعه یاد بگیرد، حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت آخرین روش برای ارتقای آگاهی‌های دینی، سیاسی و بصیرتی است.

امام جمعه زنجان با بیان این مطلب که اگر در فعالیت‌هایمان با جدیت ورود کنیم خداوند به آن برکت می‌دهد، ادامه داد: اگر می‌خواهیم قدرتمند شویم و یا اگر می‌خواهیم سیاستمدار بشویم و یا در عرصه‌های علمی بیش‌ازپیش ارتقا یابیم باید به روز به روز به دانش‌مان بیفزاییم.

در ادامه این دیدار علی اسماعیلی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان سربازان ولایت گوش‌ به‌ فرمان ولایت‌فقیه هستند و هر جا که نیاز باشد وارد میدان خواهند شد.

مدیر‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: رویکرد بیشتر برنامه‌ها با جنبه اخلاقی تربیتی است که در این راستا در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی در حال برگزاری است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول