اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

معلمان باید برای دانش‌آموزان دنیای بدون رژیم صهیونیستی را ترسیم کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه، از رو به پایان بودن عمر این رژیم خبر می‌دهد به آخر خط رسیدند؛ معلمان باید برای دانش‌آموزان دنیای بدون آن را ترسیم کنند.

معلمان باید برای دانش‌آموزان دنیای بدون رژیم صهیونیستی را ترسیم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، سلمان‌ محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در مراسم یادواره شهدا شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار کرد: آبان‌ماه در تاریخ ایران جاودانه است و ۸ آبان سالروز شهادت شهید فهمیده است و ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام به ترکیه، شهادت دانشجویان و دانش‌آموزان در تظاهرات و تسخیر لانه جاسوسی که حضرت امام به عنوان انقلاب دوم از این اقدام یاد کردند.

وی افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه از رو به پایان بودن عمر این رژیم خبر می‌دهد، به آخر خط رسیدند و معلمان باید برای دانش آموزان دنیای بدون آن را ترسیم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بیانیه‌ای با عنوان گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری صادر شده که باید به خوبی به آن پرداخت و آمریکا و صهیونیسم در پژوهش‌سراهای بزرگ خود بر روی این بیانیه پژوهش و تحقیق کردند تا از مضامین آن اطلاع یاند و ما اکنون در گام چهارم ترسیم شده در بیانیه گام دوم هستیم.

 

 وی گفت: بهترین راه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دریافت پیام شهدا است و پیام شهدا  ایستادگی در برابر ظلم است که منجر به پیروزی می‌شود و مظلوم پیروز است.

بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب نیز، اظهار کرد :هم اکنون در غزه شاهد ایستادگی دانش‌آموزان هستیم که در مقابل استکبار زمان خود ایستاده‌اند و خون خود را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به ادعای خود چهارمین ارتش قدرتمند دنیا است و شکست‌های اطلاعاتی و نظامی سبب درهم شکستن هیمنه آن‌ها شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تصریح کرد :رژیم صهیونیستی به دنبال عادی‌سازی روابط بود که با اتفاقات رخ داده حداقل فعلا و تا مدت‌ها، زمانی کسی به دنبال ایجاد روابط با صهیونیسم نیست.

وی افزود: به گفته حضرت امام مسئله جهان اسلام فلسطین است و مسلمانان باید به این مردم توجه کنند و از آنان دفاع کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول