اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راه‌های آذربایجان شرقی چطور کنترل می‌شود؟

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: راه‌های استان با ۲۴ دوربین نظارت تصویری، ۹۹ دوربین کنترل سرعت، ۹۸ سامانه ترددشمار و ۴ سامانه توزین کنترل می‌شود.

راه‌های آذربایجان شرقی چطور کنترل می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حیدر فتح‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راه های استان اظهار کرد: توسعه فناوری و بکارگیری آن در مدیریت مطلوب راه‌ها، شناخت نقاط پرترافیک استان، تامین امکانات مورد نیاز برای رفع مشکلات راه ها و در نهایت ارتقای سلامت اداری با بهره‌گیری از حرم داپ یعنی پلاک‌خوان‌ها و تطابق آن با نوع حمل و مسیر بار نقش مهمی در مدیریت راه‌ها دارد.

وی افزود: کنترل راه ها با ۲۴ دوربین نظارت تصویری، ۹۹ دوربین کنترل سرعت، ۹۸ سامانه تردد شمار، ۴ سامانه توزین در حال حرکت و ۶ عدد تابلو اطلاع رسانی متصل به مرکز مدیریت راه های استان و سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در ارتباط با مشکلات جاده ای است.

بررسی چالش‌ها و موانع پیشرفت کنارگذر ایلخچی

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی همچنین امروز در بازدید از حاشیه بازدید از جاده کنارگذر ایلخچی گفت: میزان پیشرفت پروژه جاده کنارگذر ایلخچی بیش از ۸۰ درصد بوده و تلاش می شود با انجام اقدامات لازم در خصوص تعیین تکلیف ماده 9 و رفع معارض اراضی مسیر تا پایان سال جاری امکان بازگشایی مسیر فراهم شود.

وی افزود: طی بازدید امروز ضمن بررسی چالش ها و موانع پیشرفت کار، تصمیمات لازم برای حل مشکلات توسط دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شد.

فتح زاده افزود: در راستای ارتقای سلامتی مردم، کاهش تصادفات جاده ای و مرگ و میر های ناشی از تصادفات مسیر، نیازمند همراهی مالکان اراضی مسیر در جهت بازگشایی هستیم.

لازم به ذکر است رئیس منطقه ۵ بازرسی و بازرس کل استان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی را در بازدید از مرکز مدیریت راه های استان همراهی کردند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول