اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

نگاهداریان خبر داد؛ آینده نگری برای تدوین برنامه‌های فلسطین بعد از فروپاشی اسرائیل

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت:مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یک آینده نگری برای تدوین برنامه‌های فلسطین بعد از فروپاشی اسرائیل در نظر گرفته است.

نگاهداریان خبر داد؛ آینده نگری برای تدوین برنامه‌های فلسطین بعد از فروپاشی اسرائیل

 بابک نگاهداریان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، درباره جنایات رژیم صهیونسیتی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس از همان ابتدا که مسائل غزه و جنایات صهیونیستی شروع شد، فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه حمایت از مردم غزه شروع کرد.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های این مرکز، تهیه تحلیل‌های سیاسی و دیپلماتیک با موضوع راهکار‌های حقوقی و پیگیری جنایات رژیم صهیونسیتی در مجامع ملی و بین‌المللی و برگزاری نشست‌های تخصصی حقوق بین‌الملل و ارایه این راهکارها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نگاهداریان تصریح کرد: با جنایات رژیم صهیونسیتی یک بسیج در افکار عمومی جهان به وجود آمد و به جهت اهمیت بالا همگان این موضوع را دنبال می‌کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با ایمانی که نسبت به سنت‌های الهی داریم و باتوجه به وعده رهبر معظم انقلاب، مبنی بر فروپاشی زود رس رژیم غاصب صهیونسیتی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یک آینده نگری برای تدوین برنامه‌های فلسطین بعد از فروپاشی اسرائیل در نظر گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حقیقت آینده نگری وظیفه یک مرکز پژوهش گری است، گفت: در بحث آینده نگری مرکز از الان این موضوع مطرح است که بضاعت علمی همه مراکز تحقیقاتی جهان اسلام، کشورهای مسلمان و دانشگاه‌ها را کمک مردم فلسطین فرا خوانیم.

نگاهداریان افزود: مرکز پژوهش‌ها در یک حرکت مردمی، انقلابی و دینی یک فراخوان خطاب به دانشگاه‌ها و مراکز جهان اسلام و منطقه  منتشر کرد که همه مطالعات و مقالات و برنامه‌هایی که مرتبط با شرایط فلسطین تدبیر شده است را  با همکاری، جمع‌آوری کند و بتواند به عنوان یک برنامه راهبردی برای جامعه فلسطین آینده، یعنی جامعه فلسطین بعد از فروپاشی اسرائیل تنظیم و برای کمک به مردم مظلوم فلسطین در اختیار آن‌ها قرار دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع فلسطین مسأله جهان اسلام است، توصیه ما این است که با سیاست زدگی، جناح بازی و استفاده از فضای رسانه با عناوین پیشنهاد عجیب و فانتزی برای چنین مسأله مهمی صحبت نشود، این نوع رفتارهای سیاست بازی در شأن یک مسأله مهم مثل مسأله فلسطین، نیست.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی عجیب ولی واقعی بود، وعده فروپاشی اسرائیل نیز حتماً واقعی است و اگر عده‌ای به سنت‌های الهی، به وعده فروپاشی اسرائیل اعتماد ندارند نباید در سطح افکار عمومی این موضوع با اهمیت را با واژه‌های سیاست بازانه، کوته بینانه مطرح کنند.

*طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقامت از روز شنبه ۱۵  مهر در سرزمین های اشغالی آغاز شد. در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند. اسرائیل ظالم در حمله‌ای دیگر یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر را مورد هدف و بمباران قرار داد و در جریان این حمله شماری از زنان و کودکان که در این کلیسا پناه گرفته بودند، شهید و زخمی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول