اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف: سیاست‌های قوه قضائیه در برنامه هفتم، صلح‌یاری و سازش در جامعه است

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: سیاست‌های قوه قضائیه در برنامه هفتم توسعه کشور، به سوی صلح‌یاری و سازش در جامعه است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف: سیاست‌های قوه قضائیه در برنامه هفتم، صلح‌یاری و سازش در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی صبح امروز در جمع سران طوایف و اعضای شورای تامین شهرستان کهنوج با اشاره برنامه‌ها و سیاست‌های این قوه در برنامه هفتم توسعه، افزود: سیاست‌های قوه قضائیه در برنامه هفتم توسعه کشور، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حل اختلافات مردم و حرکت به سمت صلح در جامعه است.

وی تصریح کرد: مسیر صلح و سازش بسیار ارزشمند است و هیچ چیزی به اندازه صلح و آشتی دادن‌ انسان‌ها در پیشگاه خداوند متعال والا و باارزش نیست.

معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه تصریح کرد: هر کسی در جهت صلح و سازش قدم بر می‌دارد، جایش در بین سعادتمندان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، نقش سران طوایف را در زمینه تحقق صلح و امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست و افزود: شما آبروی‌تان را صرف کارهای خداپسندانه کرده‌اید که اجر اخروی و دنیوی را به‌دنبال دارد.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در رفع مشکلات در جامعه اظهارداشت: حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی یکی از درس‌های مهمی است که امام خمینی( ره) پیش از پیروزی انقلاب به ما یاد داد و این عامل مهمی بود که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

رئیس دادگستری کهنوج نیز در این نشست تاکید کرد: سران طوایف با حضور و تاثیر نقش اجتماعی خود موجب امنیت پایدار در منطقه بوده‌اند.

سهراب سالاری ادامه داد: سران طوایف با حضور و تاثیر نقش اجتماعی خود، موجب تامین امنیت پایدار درجنوب کرمان بوده‌اند.

وی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول