اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اتفاقی خوب برای صیادان مازندران

مدیرکل شیلات مازندران گفت: بحث طرح تعدیل و اقتصادی کردن شغل صیادی بعد از وقفه طولانی استارت خورده است و در ماه جاری انجام می‌شود.

اتفاقی خوب برای صیادان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پاییز و زمستان جز فصول سرد و پربارش است، اما فصل پرتکاپوی صیادان است؛ صیادانی که با دلی پرامید وارد دریا می‌شوند و برای آنان تفاوتی ندارد دریا طوفانی باشد یا هوا بارانی، آنان امیدوار هستند سبدی پررونق داشته باشند.

حتی سرمای استخوان‌سوز و طاقت‌فرسا هم نمی‌تواند آنان را از هدف‌شان دور کند؛ چراکه آنان به امید کسب معاش تورهای خود را در دریا پهن کرده و روزی خود را از آبی بیکران طلب می‌کنند.

در بدترین شرایط و سخت ترین وضعیت به دریا می‌روند اما هم از کار خود ناراضی نبوده و تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کار می‌گیرند.

 برای دلگرمی بیشتر صیادان تعدیل و اقتصادی کردن فعالیت صیادی از جمله مسائل در حال پیگیری بوده و خبرهای خوبی در این زمینه شنیده شده است.

قاسم کریم‌زاده مدیرکل شیلات مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بحث طرح تعدیل و اقتصادی کردن شغل صیادی بعد از وقفه طولانی استارت خورد.

وی با اشاره به آغاز بحث تعدیل و اقتصادی کردن تعاونی‌های صیادی در مازندران، تصریح کرد: بخشی از اوایل امسال انجام شد و  بخش دیگر هم در آبان ماه انجام خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول