اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خون شهید جامعه را به حرکت در می‌آورد

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه خون شهید جامعه را به حرکت در می‌آورد گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

خون شهید جامعه را به حرکت در می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در دیدار با خانواده شهید اسحاق‌علی عیوضی از شهدای دانش آموز همدان اظهار کرد: خدا را شاکریم در هفته‌ای که به مناسبت یاد و خاطر شهدای عزیز دانش‌آموز، به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده در منزل شهید حضور یافتیم.

وی به مقام و منزلت و جایگاه شهید در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند جان و مال مومنین را در ازای بهشت می‌خرد، به طوری که جان مال خداوند است و خود خدا خریدار این مال است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه شهید همواره زنده است و در جامعه اثرگذاری دارد، افزود: خداوند دو بار در قرآن بر اینکه شهیدان زنده هستند تاکید می‌کند و می‌فرماید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند را مرده مپندارید، بلکه آنان زنده و در نزد پروردگارشان روزی دارند.

وی با تاکید بر اینکه تأثیرگذاری شهدا تمام‌نشدنی است و شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند، تصریح کرد: موثر بودن و تاثیرگذاری شهید یکی از لوازم زنده بودن شهید است به طوری که بر جامعه و پیرامون خود اثر می‌گذارد.

سرافراز با بیان اینکه خون شهید همواره جامعه را به حرکت درمی‌آورد افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و باید ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا به قدردان خانواده آنها باشیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه انقلاب، ملت و ممکلت دارد به برکت مجاهدت مجاهدان و خون پاک شهداست، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم مقام شامخ شهدا را تکریم کنیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با عنوان اینکه شهدا در راه اهداف مقدس انقلاب، اسلام و برای امنیت کشور و مردم، از جان با ارزش خود گذشتند، یاداور شد: ما در راهی که شهدای گرانقدر ترسیم کردند بر عهد خود پایبندیم و در این مسیر نورانی به عنوان سرباز ولایت و نائب امام زمان و انشاءالله سرباز امام زمان(عج) بر عهد خود استوار خواهیم ماند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول