اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بنیاد تعاون قوه قضائیه بزودی راه‌اندازی می‌شود

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه از راه‌اندازی بنیاد تعاون قوه قضائیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی بنیاد تعاون به‌دنبال ظرفیت‌سازی‌های جدید در قوه قضائیه به‌منظور ارتقای معیشت و رفاه کارکنان قضائی و اداری هستیم.

بنیاد تعاون قوه قضائیه بزودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شاهرخیان در دیدار با کارکنان اداری دادگستری کرمان افزود: بخش عمده پیگیری‌های مورد نیاز به‌منظور راه‌اندازی بنیاد تعاون قوه قضائیه انجام شده است و با تصویب نهایی این طرح، نسبت به راه‌اندازی آن اقدام خواهد شد تا کارکنان قضائی و اداری قوه قضائیه بتوانند از مزایای این بنیاد نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

وی به هدف‌گذاری حوزه معاونت مالی ،پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضائیه در بحث حقوق و مزایا اشاره و بیان کرد: حرکت به سمت افزایش حقوق و مزایای مستمر کارکنان بوده و پس از ارتقاء حقوق و مزایای مستمر به سمت حقوق و مزایای غیر مستمر خواهد بود و بنا به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه، پیگیری‌های گسترده‌ای در این حوزه در دست انجام است و بخشی از اقدامات موردنظر در این حوزه نیز اجرایی شده است. متاسفانه به‌دلیل پایه بودجه ضعیف قوه قضائیه که ریشه در سنوات گذشته دارد، وضعیت حقوق و مزایای کارکنان قضائی و اداری متناسب شأن و جایگاه افزایش پیدا نکرده است.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه عنوان کرد: تلاش می‌شود طی دو تا سه سال آینده شاهد ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان قضائی و اداری در حد بضاعت و توان قوه قضائیه باشد.

شاهرخیان گفت: همواره در حوزه مالی قوه قضائیه تلاش شده که پایه پرداختی به کارکنان قضائی و اداری ارتقا یافته و سپس به سمت پرداخت‌های غیرمستمر حرکت کنیم زیرا در گذشته توجه لازم به ارتقای پایه بودجه‌ای قوه قضائیه و معیشت کارکنان قضایی و اداری صورت نگرفته است.

وی اظهارداشت: معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه برنامه جامعی به‌منظور حمایت از برنامه‌های ورزشی در سطح دادگستری‌های کل استان‌ها و حوزه‌های قضائی شهرستان‌ها دارد زیرا توجه به سلامت کارکنان اصلی اساسی به‌منظور ارائه خدمات قضائی گسترده و کیفی به جامعه محسوب می‌شود‌.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول