اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  هنر و رسانه

رضا توکلی: مجامع بین‌المللی انسانیت را دستاویز بازی‌های خود کرده‌اند

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ادعای جوامع بین‌المللی درباره مسائل انسانی تاکید کرد که جان انسان‌ها برای مجامع بین‌المللی و سازمان ملل بی‌معنا است و آن‌ها آدمیت را دستاویز بازی‌های خود قرار می‌دهند.

رضا توکلی: مجامع بین‌المللی انسانیت را دستاویز بازی‌های خود کرده‌اند

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: حق‌کشی و کودک‌کشی در همه‌ جای دنیا محکوم است. جان انسان‌ها در دنیا بی‌ارزش شده و برای مجامع بین‌المللی و سازمان ملل پوچ و بی‌معنا است و در واقع برای آن‌ها چیزهای دیگر مهم است.

وی افزود: مطالبه ما باید از مجامعی که ادعای بین‌المللی و انسان دوستی دارند باشد. در تمام دنیا حق‌کشی، قتل و غارت محکوم است. اگر غیر این باشد آداب و معاشرت شیطانی وجود دارد. ما باید به چهره اصلی انسانیت بپردازیم و ببینیم مجامعی که دم از حقانیت می‌زنند در کجای دنیا قرار دارند؛ آیا واقعا درست میگویند که انسانیت در راس امورشان قرار دارد؟

توکلی خاطرنشان کرد: با اتفاقاتی که گذشت، شاهد دروغ بزرگ کشورهای مدعی درباره توجه به انسانیت هستیم و آن‌ها آدمیت را دستاویز بازی‌های خود قرار می‌دهند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول