اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری سارقان منزل با شلیک پلیس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ سارق منزل با شلیک پلیس خبر داد.

دستگیری سارقان منزل با شلیک پلیس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 نفر از سارقان منزل در حین سرقت در عملیات مأموران کلانتری نصر خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در تشریح این خبر گفت: شب گذشته تیم عملیات کلانتری 137 نصر درحال گشت زنی در محله جلال آل احمد تهران به یک دستگاه خودروی پژو پارس با 3 سرنشین مشکوک شده و خودرو را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران با استعلام پلاک خودرو متوجه شدند که پلاک خودروی پژو پارس دستکاری شده و در همین حین سارقان اقدام به تخریب درب یکی از منازل کردند که مأموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل شده و دستور ایست صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پژو پارس پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شده و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرده و به هشدار مأموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران باتجربه با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی به متعاقب آن به لاستیک خودروی مذکور موفق به توقف خودرو و دستگیری هر 3 متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: متهمان همگی دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان بوده که تعدادی اموال مسروقه از خودروی متهمان کشف و متهمان به 12 فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری 137 نصر قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول