اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زنگ تخفیف برای نوجوانان اصفهانی

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته نوجوان، بازدید از برخی مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان با تخفیف صورت می‌گیرد.

زنگ تخفیف برای نوجوانان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صدیقه چگونیان، مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده به مناسبت هفته نوجوان، بازدید از برخی مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان ویژه نوجوانان با تخفیف ۵۰ درصدی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: بر این اساس مدارس، مراکز و مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند با ثبت‌نام گروهی، نسبت به استفاده از تسهیلات ویژه بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری اقدام کنند.

چگونیان ادامه داد: شهر رویاها، تله‌سیژ ناژوان، تله کابین صفه، باغ خزندگان، باغ پرندگان، صدف‌ها و گیاهان گرمسیری، باغ گلها، آکواریوم، حمام علی قلی آقا و عصارخانه شاهی مجموعه‌هایی هستند که با تخفیف ۵۰ درصدی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این تخفیف ویژه هفته نوجوان از ۸ آبان آغاز شده و تا ۲۰ آبان ماه در نظر گرفته شده است و مجموعه‌های فرهنگی و مدارس می‌توانند تعدادی از این مجموعه‌های گردشگری و تفریحی را برای حضور انتخاب کنند. 

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۱۳۷ و ۳۲۳۰۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول