اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سالن ۱۲۰۰ نفری بانه با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

فرماندار بانه گفت: سالن 1200 نفری آزادگان این شهرستان با حضور رئیس جمهور بعد از 18 سالن انتظار افتتاح می‌شود.

سالن ۱۲۰۰ نفری بانه با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری در نهمین جلسه شورای اداری بانه با دستور کار هماهنگی سفر رئیس جهمور به شهرستان مرزی بانه، اظهار داشت: گازرسانی به دورترین نقطه صفر مرزی شهرستان بانه منتقل شده و تمام کوخ‌های صعب‌العبور از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند این یکی از مهم‌ترین خدمات نظام جمهوری اسلامی به مرزنشینان است.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به پدیده کوخ‌نشینی در شهرستان بانه گفت: اکثر مناطق این شهرستان کوخ‌نشین هستند که به تمام کوخ‌ها و مناطق صعب‌العبور گازرسانی شده و امسال اختتامیه گازرسانی در بانه برگزار می‌شود.

خدری با بیان اینکه شهرستان بانه به دیار اختیارالدینی‌ها معروف است، اظهار داشت: شهرستان بانه بیش از 170 هزار نفر جمعیت 84 کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق  دارد.

وی افزود: در یک سال اخیر بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه در این شهرستان تعریف و اجرایی شده که این پروژه‌ها در زمینه‌های عمرانی خدماتی اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان بانه گفت: امسال بیش از 30 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بانه آسفالت شده و برای این پروژه‌ها بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

خدری با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جهموری به شهرستان بانه گفت: تمام دستگاه‌های اجرای در شهرستان موظف هستند که تمام امکانات خود را برای این سفر اختصاص دهند.

وی افزود: 2 کمیته امنیت و تشریفات برای هماهنگی و همکاری مسئولین شهرستان تعریف و مسئول این کمیته نیز انتخاب شده و تقسیم کار بسیاری خوبی انجام شده است.

فرماندار شهرستان بانه با تاکید بر حضور پرشور مردم شهرستان برای استقبال از ریاست جهموری و هیات همراه گفت: آنچه که اهمیت زیادی دارد حضور پرشور مردم برای استقبال از رئیس جمهور و هیات همراه است چراکه حضور مردم از این مقام عالی کشور در تمام دنیا بازتاب گسترده‌ای خواهد داشت.

وی افزود: محل تجمع مردم در سالن 1200 نفری آزادگان است که همزمان با حضور ریاست جمهور بعد از 18 سالن انتظار افتتاح می‌شود. 

وی از همه اقشار جامعه درخواست کرد در این روز مهم حضور پرشوری داشته باشند که به یقین داخل سالن و خیابان‌های منتهی به داخل سالن مملو از جمعیت خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول