اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حمایت مجدد غربی‌ها از جنایات تل‌آویو در شورای امنیت

نمایندگان فرانسه، انگلیس و آمریکا در شورای امنیت، ضمن ممانعت از تصویب قطعنامه‌ای برای اعمال آتش‌بس در نوار غزه، از جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه فلسطینیان حمایت کردند.

حمایت مجدد غربی‌ها از جنایات تل‌آویو در شورای امنیت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان فرانسه، انگلیس و آمریکا بامداد سه‌شنبه طی سخنرانی در شورای امنیت سازمان ملل، ضمن ممانعت از تصویب قطعنامه‌ای برای اعمال آتش‌بس در نوار غزه، از جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه فلسطینیان حمایت کردند.

نماینده آمریکا در این نشست مدعی شد: «حماس نمی‌خواهد راهکار دو دولتی در آینده محقق شود. اسرای اسرائیلی باید فورا آزاد شوند».

وی برای فرار از انتقادات رسانه‌ها به‌دلیل حمایت صِرف از تل‌آویو، ادعا کرد: «شرایط برای فلسطینیان باید بهبود یابد. ما با شرکای خود برای افزایش ورود کاروان‌های کمک به غزه عمل می‌کنیم».

نماینده انگلیس در سازمان ملل نیز با ادعای اینکه حماس مسئول آغاز جنگ در نوار غزه است، گفت: «از همه می‌خواهیم که تنش‌زایی نکنند و به کسانی که می‌خواهند از این درگیری سوءاستفاده کنند هشدار می‌دهیم».

نماینده فرانسه هم در این نشست شورای امنیت اظهار داشت: «باید برای احیای چشم‌انداز اجرای راهکار دو دولتی [در فلسطین] تلاش کنیم».

اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد سه‌شنبه گردهم آمده تا به درخواست نمایندگی امارات عربی متحده، جلسه‌ای اضطراری درباره وضعیت بحرانی نوار غزه و تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه برگزار کنند.

در این نشست نماینده چین گفت اگر وضعیت کنونی نوار غزه ادامه یابد بحران برای دو میلیون فلسطینی بدتر خواهد شد و نماینده روسیه نیز تصریح کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در فکر نابودی مردم غزه هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول