اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدارها درباره حملات عامدانه صهیونیست‌ها به بیمارستان‌های غزه

مدیر دو بیمارستان خارجی در نوار غزه بامداد سه‌شنبه ضمن انتقاد از حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به مراکز درمانی در این منطقه، درباره وضعیت فاجعه‌بار انسانی هشدار دادند.

هشدارها درباره حملات عامدانه صهیونیست‌ها به بیمارستان‌های غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مدیر دو بیمارستان خارجی در نوار غزه بامداد سه‌شنبه ضمن انتقاد از حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به مراکز درمانی در این منطقه، درباره وضعیت فاجعه‌بار انسانی هشدار دادند.

مدیر بیمارستان دوستی ترکیه در غزه در این‌باره گفت: «هدف قرار دادن این بیمارستان مستقیماً توسط اسرائیل انجام شد و ضمن خسارات مادی، جراحات انسانی هم در پی داشت».

وی در گفتگو با شبکه «الجزیره» توضیح داد: «حمله اسرائیل به بیمارستان منجر به از کار افتادن یک طبقه کامل شد. در غزه به جز این بیمارستان جایی برای درمان بیماران سرطانی وجود ندارد».

از سوی دیگر، مدیر بیمارستان اندونزی در غزه نیز اظهار داشت: «مناطق اطراف و نزدیک بیمارستان امروز ۳ بار بمباران شد که جدیدترین آن دقایقی پیش بود».

وی به شبکه الجزیره گفت: «این بیمارستان با دو برابر ظرفیت خود پُر شده و همچنان هزاران آواره را پناه می‌دهد».

منابع فلسطینی همچنین بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم تروریست صهیونیستی، نزدیک بیمارستان اروپایی در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه دوشنبه خبر داد که بیمارستان مخصوص بیماران سرطانی در غزه برای دومین بار طی چند روز گذشته هدف قرار گرفته است. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول