اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

محسنی بندپی: مناطق آزاد در استان مازندران راه میان بری برای توسعه استان است

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: مناطق آزاد در استان مازندران راه میان بری برای توسعه استان محسوب می‌شود که باید در راستای افزایش اشتغال جوانان و برنامه‌‌‌های توسعه‌ای در استان باشد.

محسنی بندپی: مناطق آزاد در استان مازندران راه میان بری برای توسعه استان است

محمد علی محسنی بند پی نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا در خصوص برنامه‌های مجمع نمایندگان مازندران بیان کرد: تلاش مجمع این است که رسالت اصلی خود را که اشتغال زایی جوانان  و سرمایه گذاری و طرح‌‌های توسعه‌ای در سطح استان است را به نحو احسن انجام دهد.

وی با اشاره به موافقت مجلس و شورا ی نگهبان در مورد سه منطقه  آزاد تجاری-صنعتی مازندران گفت: سه منطقه بندرامیرآباد بهشهر، چپکرود بابلسر و بندر نوشهر‌، با تایید نهایی شورای نگهبان به عنوان مناطق آزاد تجاری مازندران معرفی شدند که می تواند زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این استان را فراهم کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: مناطق آزاد در استان مازندران راه میان بری برای توسعه استان محسوب می‌شود که باید د ر راستای افزایش اشتغال جوانان و برنامه‌‌‌های توسعه‌ای در استان و تولید سرمایه گذاری بیشتر و معافیت‌های بیمه ای و گمرکی و افزایش ارزآوری و سودآوری و صادرات کالا باشد.

محسنی بند پی اظهار کرد: ۱۲ نماینده مجلس‌، عضو مجمع نمایندگان مازندران هستند که به نظر می‌رسد با وحدت نمایندگان مجمع‌، بتوان منابع استان را مدیریت و مطالبات مردم مازندران را پیگیری و ظرفیت‌های بالقوه استان را به بالفعل تبدیل کرد تا کمتر شاهد  مهاجرت نخبگان از استان مازندران  به استان‌های دیگر باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به همراهی استاندار، معاونان و مدیران کل در سطح  استان با مجمع نمایندگان مازندران‌، وحدتی بین قوای مقننه و مجریه ایجاد شده است که امیدوریم‌، طی چند سال آینده  شاهد تحولات خوبی در زمینه توسعه برای استان مازندران در ابعاد مختلف باشیم.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی مورد محل برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: ان شاالله سعی می شود جلسات مجمع نمایندگان مازندرا‌ن‌، در اطراف مجلس شورای اسلامی برگزار شود که همه نمایندگان مجمع مذکور بتوانند در جلسات آن به صورت مستمر شرکت کنند.

با پایان یافتن دوره ریاست چهار ماهه علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجمع نمایندگان مازندران و در جریان نشست اخیر اعضای این مجمع، امروز هشتم آبان ماه‌، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر و چالوس با اکثریت آرای نمایندگان به عنوان رئیس جدید این مجمع برگزیده شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول