اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دانش آموزان بسیجی افتخار دانش آموزان ایرانی هستند

امام جمعه شهرستان زرندیه با بیان ویژگی‌های بیش از ۳۳ هزار شهید دانش آموز در کشور گفت: شهدای دانش آموز با اخلاص کامل برای دفاع از دین و اعتقادات و کشور پا به میدان جنگ گذاشتند که شهیدان فهمیده و بهنام محمدی از جمله آنها بودند؛ که افتخار دانش آموزان ایرانی هستند.

دانش آموزان بسیجی افتخار دانش آموزان ایرانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز همزمان با ۸ آبان سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده در جمع دانش آموزان آموزشگاه پیامبر اکرم(ص) شهر مأمونیه 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی شجره طیبه بسیج را میراث گرانقدر امام راحل دانست و گفت: در زمان تشکیل این نهاد مقدس کسی باور نمی‌کرد که آوازه بسیج در خارج از مرزها به گوش برسد و امروز گروه‌های مقاومت ادامه دهنده راه بسیج و مکمل تفکر بسیجی هستند و جنایات این روزهای اسرائیل به خاطر ترس از روحیه بسیجی است.

 امام جمعه شهرستان زرندیه با بیان ویژگی‌های بیش از ۳۳ هزار شهید دانش آموز در کشور یادآور شد: شهدای دانش آموز با اخلاص کامل برای دفاع از دین و اعتقادات و کشور پا به میدان جنگ گذاشتند که شهیدان فهمیده و بهنام محمدی از جمله آنها بودند؛ که افتخار دانش آموزان ایرانی هستند.

 ابراهیمی احساس مسئولیت، ایثارگری، حس کردن درد جامعه و به کمک دیگران شتافتن را از جمله اعتقادات شهدای دانش آموز عنوان کرد و گفت: این ویژگی ها را باید از شهدای دانش‌آموز آموخته و در آموزش و پرورش به دانش آموزان تعلیم بدهیم.

وی دانش آموزان بسیجی را الگوی سایر دانش آموزان خواند و از آنها خواست تا با مطالعه زندگینامه شهدا، بخصوص شهدای دانش آموز شناختی کافی از مسیری که در آن قرار دارند، پیدا کنند.

 محسن صادقی فرمانده سپاه زرندیه نیز در این نشست با اشاره به راه‌اندازی بیش از ۲۷۰ موسسه فکری و تحقیقاتی در رابطه با براندازی جمهوری اسلامی در آمریکا اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که دیگر نظام ایران اسلامی را با جنگ سخت نمی توانند از پا درآورند و باید در عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم به مواجهه با ایران بپردازند.

وی حوادث سال گذشته را نمونه جنگ ترکیبی عنوان کرد و افزود: در سال گذشته دشمن با جنگ تبلیغاتی خود شبهات زیادی را در افکار جوانان و نوجوانان به وجود آوردند و باید مسئولان به خصوص مسئولان فرهنگی کشور در پاسخگویی به این شبهات نسل جوان تلاش جهادی داشته باشند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول