اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

۱۳ آبان موعد دوباره برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان پیام‌های افول استکبار به روشنی قابل مشاهده است، گفت: ۱۳ آبان موعدی دوباره برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی خواهد بود.

۱۳ آبان موعد دوباره برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است

به گزارش گروه  آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، درباره‌ برنامه‌های روز دانش‌آموز گفت: برای این ایام برنامه‌های متنوعی از جمله رویداد مدرسه‌ای «نوجهان» که در سراسر کشور برگزار شد را تدارک دیدیم تا دانش آموزان با مفهوم استکبار آشنا شوند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به ابتکارات دانش‌آموزان در مضووع استکبارستیزی، گفت: در نظر داریم تا در روز ۱۰ آبان ماه دست‌سازه‌ها، پلاکاردها و اِلمان‌هایی را آماده کنیم تا نوجوانان در سراسر کشور بتوانند پیام خودشان را در مسیر راهپیمایی به گوش مردم و جهانیان برسانند.

وی در ادامه با اشاره به این که این روزها پیام‌های افول استکبار به روشنی قابل مشاهده است، بیان کرد: وقایع هفته‌های اخیر به خصوص در رابطه با اتفاقات غزه و موضع‌گیری‌های کشورها، تکلیف را روشن کرده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: به امید خدا در روز ۱۳ آبان دانش آموزان در راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و این روز موعدی دوباره برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول