اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«تعزیرات حکومتی» بدون هرگونه ملاحظه ای با دانه درشت ها برخورد کند

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با افراد سودجو و منفعت طلب و دانه درشت ها که گاهاً از سوی برخی از مدیران حمایت می‌شوند بدون هرگونه ملاحظه ای اقدام کند.

«تعزیرات حکومتی» بدون هرگونه ملاحظه ای با دانه درشت ها برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در مراسمی که پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تعزیرات حکومتی و با حضور دادستان قزوین، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی قزوین، رییس، قضات و کارکنان تعزیزات حکومتی استان در سالن جلسات تعزیرات استان برگزار شد، اظهار کرد: از آنجایی که سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه برنامه و اهداف مشترکی برای اجرای عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا دارند، باید همکاری و تعاملات مشترک نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: برای حل برخی از اختلاف نظرها باید کارگروهی مشترک در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شود تا موضوعات زمین مانده با جدیت بیشتری بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین با تاکید بر اهمیت و جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی در جامعه، اذعان کرد: یکی از موضوعاتی که برای مردم و جامعه مهم است برخورد با اخلال گران در نظام اقتصادی و امر توزیع می‌باشد. مردم در کف جامعه با این موضوع درگیر هستند و تعزیرات حکومتی باید به صورت جدی و قاطع با آنان برخورد کند.

این مقام قضایی خطاب به مدیران تعزیرات حکومتی استان گفت: باید در موضوع معیشت مردم دقت نظر بیشتری داشته باشید و در برخورد با افراد سودجو و منفعت طلب که گاهاً از سوی برخی از مدیران حمایت می‌شوند، بدون ملاحظه و جدی‌تر اقدام کنید.

شعبانی بیان کرد: وقتی رضایتمندی عمومی در جامعه حاصل می‌شود که مردم بدانند در برخورد با دانه درشت‌ها بدون تعارف برخورد می‌کنیم.

وی در پایان از آمادگی مجموعه قضایی استان برای همراهی با سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: در هر موردی که نیاز به همراهی دستگاه قضایی باشد ما بدون محدودیت در کنار تعزیرات هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول