اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

اجتماع ضد صهیونیستی یهودیان تهران در پی محکومیت کشتار مسلمانان فلسطینی

اجتماع یهودیان تهران در کنیسه یوسف آباد در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین آغاز شد.

اجتماع ضد صهیونیستی یهودیان تهران در پی محکومیت کشتار مسلمانان فلسطینی

 به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا، اجتماع یهودیان تهران در کنیسه یوسف آباد تهران راس ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه هشتم آبان ماه آغاز شد. این تجمع در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شده است.

هم زمان با این تجمع  یهودیان تهران، در شیراز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کردستان نیز تجمع در حال برگزاری است.

تجمع کنندگان کنیسه یوسف آباد تهران برای حمایت مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم دیو سیرت صهیونیستی، اعتراض خود را با بنرها و پلاکاردهایی که در دست داشتند، اعلام کردند.

تجمع کنندگان پارچه نوشته ها و بنرهایی با مضامین زیر به همراه دارند؛

«ما جامعه کلیمیان ایران ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی‌ علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، همدردی‌ خود را با آنان اعلام فرموده و از جامعه جهانی درخواست کمک به آنان را داریم، حساب یهودیت از صهیونیست جداست. امام خمینی (ره)» ، «ما هرگونه کشتار کودکان، زنان و افراد بی دفاع را محکوم می کنیم»، «ما جامعه کلیمیان ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، هم دردی خود را با آنان اعلام نموده و از جامعه جهانی درخواست کمک به آنان را داریم».

 

 

*در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند. اسرائیل ظالم در حمله‌ای دیگر یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر را مورد هدف و بمباران قرار داد و در جریان این حمله شماری از زنان و کودکان که در این کلیسا پناه گرفته بودند، شهید و زخمی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول