اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادامه حمایت‌های جهانی از فلسطین و اذعان به «قاتل بودن» رژیم صهیونیستی

شهروندان اقصی نقاط جهان روز یکشنبه با حضور در خیابان‌ها علیه رژیم صهیونیستی شعار داده و حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند.

ادامه حمایت‌های جهانی  از فلسطین و اذعان به «قاتل بودن» رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین، هزاران شهروند یونان روز یکشنبه به خیابان‌ها آمدند و  خواستار پایان دادن به قتل عام فلسطینیان در غزه شدند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» بیش از ۵۰۰۰ نفر روز یکشنبه در شهر «آتن» پایتخت یونان به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان دادن به قتل عام فلسطینیان در غزه شدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرکنندگان با صدای بلند شعار می دادند: «ما برای صلح مردم می جنگیم » و «قتل عام مردم فلسطین در غزه را متوقف کنید». تظاهرکنندگان در شهر آتن  رژیم اسراییل را « قاتل» نامیدند و از دولت یونان به دلیل رای ممتنع روز جمعه در سازمان ملل در خصوص فجایع غزه انتقاد کردند.

با تشدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی  به غزه، ده‌ها هزار معترض حامی فلسطین روز شنبه در انگلیس، فرانسه و سوئیس  راهپیمایی کردند و خواستار آتش‌بس شدند. ۳۰۰۰ شهروند ایرلند شمالی   روز شنبه در مرکز شهر «بلفاست» پایتخت این کشور در اعتراض به رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش شبکه خبری «بی‌بی‌سی» از زمان شروع جنگ بین رژیم اسرائیل و حماس چندین تظاهرات در حمایت از  فلسطین در بلفاست برگزار شده است.

معترضان به رژیم صهیونیستی  در میدان بلفاست  تجمع کردند تا حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دهند.

 

شماری از اعضای حزب «شین فین» و «حزب سبز»  از جمله حاضران در این مراسم  بودند. شماری از معترضان  از حزب شین فین خواستند با قدرت بیشتری سیاست دولت آمریکا در خاورمیانه را به چالش بکشد.

 روز یکشنبه نیز بیش از ۵۰ هزار نفر نیز در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، برای سومین هفته پیاپی در خیابان‌های «ملبورن» استرالیا در حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات برپا کردند. هزاران نفر از حامیان مردم فلسطین با به دست گرفتن پلاکاردهایی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را با «آدولف هیتلر» مقایسه کرده بود و زیر آن نوشته شده بود:‌ «آفرین، هیتلر اسرائیل افتخار خواهد کرد» در کتابخانه مرکزی شهر تظاهرات برپا کردند.

 

تظاهرات گسترده در سراسر جهان در حمایت از فلسطینیان و تقاضا برای توقف جنگ علیه مردم غزه در حالی برگزار می‌شود که رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش دادند که رژیم موقت صهیونیستی با استفاده از بمب‌های فسفری در حال بمباران شمال نوار غزه است.

منابع بیمارستانی فلسطینی خبر دادند که با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدا به بیش از ۸ هزار نفر، که بیشتر آنها زن و کودک هستند، افزایش یافته است.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول