اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

تظاهرات هزاران نفری در «ملبورن» استرالیا در حمایت از فلسطینیان

بیش از 50 هزار نفر از در شهر «ملبورن» استرالیا، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و با مقایسه نتانیاهو با هیتلر، خواستار توقف جنگ علیه فلسطینیان غزه شدند.

تظاهرات هزاران نفری در «ملبورن» استرالیا در حمایت از فلسطینیان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بیش از 50 هزار نفر در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، برای سومین هفته پیاپی در خیابان‌های «ملبورن» استرالیا در حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات برپا کردند.

 

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هزاران نفر از حامیان مردم فلسطین با به دست گرفتن پلاکاردهایی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را با «آدولف هیتلر» مقایسه کرده بود و زیر آن نوشته شده بود:‌ «آفرین، هیتلر اسرائیل افتخار خواهد کرد» در کتابخانه مرکزی شهر تظاهرات برپا کردند.

 

تظاهرات‌کنندگان که پرچم‌های فلسطین را به دست گرفته بودند و نمادها و لباس‌هایی که نشان از حمایت از فلسطینیان را داشت، به همراه داشتند، خواستار پایان جنگ رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

 

تظاهرات گسترده در سراسر جهان در حمایت از فلسطینیان و تقاضا برای توقف جنگ علیه مردم غزه در حالی برگزار می‌شود کهرسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش دادند که رژیم موقت صهیونیستی با استفاده از بمب‌های فسفری در حال بمباران شمال نوار غزه است.

 

منابع بیمارستانی فلسطینی خبر دادند که با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدا به بیش از ۸ هزار نفر، که بیشتر آنها زن و کودک هستند، افزایش یافته است.

از سوی دیگر منابع محلی گزارش دادند که مناطق شمالی نوار غزه زیر شدیدترین حملات هوایی اشغالگران کودک‌کُش طی سه هفته اخیر قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول