اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آغاز اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور از امروز

امروز و همزمان با شروع هفته بسیج دانش‌آموزی، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور آغاز شد.

آغاز اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور از امروز

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور از امروز با اعزام گروهی از دانش‌آموزان دختر آغاز شد که مراسم افتتاحیه ملی این دوره‌ در کنار مزار شهیدان فهمیده در بهشت زهرا(س) برگزار شد. 

سردار مجتبی باستان مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها و راه‌های جهاد تبیین، اعزام دانش‌آموزان پایه نهم و متوسطه دوم به اردوهای پیشرفت، امید و راهیان نور است.

وی ادامه داد: معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در قالب این اردوها می‌تواند زمینه جهاد تبیین و انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نوجوانان و جوانان را فراهم سازد.

سردار باستان افزود: امروز آیین افتتاحیه ملی اردوهای دانش‌آموزی برگزار شد و 250 دانش‌آموز دختر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی کرده‌ایم 500 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری به اردوهای راهیان نور اعزام شوند، گفت: برنامه اعزام راهیان نور تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول