اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

چاپ 3 مقاله محقق چهارمحال و بختیاری در یکی از مجلات برتر جهان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: سه مقاله با موضوع سرطان از محمد چهل‌گردی دانش‌آموخته ژنتیک مولکولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در یکی از مجلات برتر جهان منتشر شد.

چاپ 3 مقاله محقق چهارمحال و بختیاری در یکی از مجلات برتر جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشید خیری گفت: سه مقاله با موضوع سرطان از محمد چهل‌گردی دانش‌آموخته ژنتیک مولکولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در یکی از مجلات برتر جهان منتشر شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ادامه داد: محمد چهل‌گردی یکی از دانشجویان برجسته علمی در حوزه علوم زیستی و نانوتکنولوژی در ایران است که با تمرکز بر تحقیقات پیشرفته در موضوع ژنتیک مولکولی و مطالعات مرتبط با سرطان، دستاوردهای علمی زیادی را به دست آورده است.

وی افزود: محمد چهل‌گردی تحصیلات خود را در رشته علوم زیستی با گرایش ژنتیک مولکولی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد آغاز کرد.

خیری اضافه کرد: چهل‌گردی تا کنون ۳۰ مقاله علمی را در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی از جمله Cencer Molecular که نهمین مجله برتر در حوزه سرطان در جهان به شمار می‌آید منتشر کرده است.

وی بیان کرد: موضوع مقالات چاپ شده محمد چهل‌گردی بررسی پتانسیل سلول‌های بنیادی پلاسنتایی القا شده در درمان سرطان و پیشرفت نانوتکنولوژی برای بهبود درمان هدفمند سرطان و استفاده از درمان‌های مبتنی بر MRNA در ایمونوتراپی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ادامه داد: این دانش آموخته علمی دانشگاه آزاد شهرکرد در زمینه‌های دیگری نظیر مهندسی ژنوم با استفاده از سیستم CRISPR، مهندسی بافت و درمان‌های مبتنی بر سلول‌های بنیادی، تحقیقات علمی انجام داده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول