اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: پایان فصل آقایان با کت و شلوارهای خوشگل‌شان می‌آیند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اکنون هیچ خبری از مدیران نیست اما در پایان فصل آقایان با کت و شلوارهای‌ خشگل‌شان می‌آیند.

پورموسوی: پایان فصل آقایان با کت و شلوارهای خوشگل‌شان می‌آیند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس  از اهواز سیروس پورموسوی بعد از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم این مساوی به درد هیچکس نخورد. هر دو تیم تلاش کردند اما خدا را شکر می‌کنم که بعد از 6 باخت یک مساوی گرفتیم. هر دو تیم برای برد بازی کردند اما در نهایت طوری شد که هر دو تیم به تساوی قانع شدند. این مساوی باعث می‌شود که بازیکنان ما از فشار و استرس خارج شوند و با توجه به شرایطی که داریم به روزهای آینده امیدواریم.

*بضاعت تیم‌های خوزستانی همین است

وی در مورد اینکه چه کاری باید کرد تا فوتبال خوزستان از این بحران خارج شود، گفت: آرزویم این است که برای مربیان خوزستانی هم مثل مربیان غیر بومی امکانات و شرایط خوبی فراهم شود. واقعیت این است که بضاعت تیم‌های خوزستانی همین است استقلال خوزستان، استقلال ملاثانی و نفت آبادان همین شرایط را دارند البته فولاد خوزستان شرایطش فرق می‌کند. من در تیم نفت آبادان هم حضور داشتم اگر آن موقع حمایت می‌شدیم اکنون می‌توانستیم آسیایی شویم.

*الان هیچکس پیدایش نیست و هفته‌های آخر با کت‌وشلوارهای قشنگ‌شان می‌آیند

پورموسوی گفت: متأسفانه الان هیچکس پیدایش نیست و هفته‌های آخر پیدایش می‌شوند و با کت‌وشلوارهای قشنگ‌شان می‌آیند. وقتی هم تیم می‌ماند افتخار می‌کنند. باید نگاه ویژه‌‌ای داشت. جذابیت نفت آبادان به هوادارانش است هر جا هواداران هستند فوتبال زیباست. شاید آن زمان که من در نفت آبادان بودم بضاعتش از تیم کنونی پایین‌تر بود اما مجموعه باشگاه بو هواداران از تیم حمایت می‌کردند با وجود اینکه کرونا هم بود. 

*نام 19 بازیکن را به باشگاه دادم اما یک نفر هم جذب نکردیم

سرمربی تیم فوتبال خوزستان در مورد اینکه شرایط جدول به گونه‌ای است که برخی تیم‌ها تعداد بازی‌های‌شان برابر نیست و استقلال خوزستان و نفت آبادان نامزد سقوط هستند، عنوان کرد: صنعت نفت پارسال در لیگ ماند تا توانایی‌هایش را نشان دهد ما هم با سختی از لیگ یک صعود کردیم اما شرایط و امکانات باشگاه مهم است. قبل از شروع فصل، من نام 19 بازیکن را به باشگاه دادم اما یک نفر از آنها را هم نتوانستیم جذب کنیم. ما حتی نتوانستیم با آنها مذاکره کنیم. بازیکنان درجه یک اولویت آخرشان بازی در خوزستان است حتی آن فولادی که شرایط مالی خوبی دارد. به دلیل عدم تعهدات مالی، شرایط آب و هوایی، مگر اینکه راهکاری داشته باشیم. سال 95 به فولادی‌ها گفتم باید سازندگی کنیم و راهکار ویژه‌ای برای بازیکنان‌سازی داشته باشیم و از نیروهای بومی خودمان استفاده کنیم.

*سقف قرارداد ما 4 میلیارد تومان است

پورموسوی اظهار داشت: ما بضاعت مالی نداریم که بخواهیم بازیکن 20 میلیاردی بیاوریم یا بازیکن خارجی بگیریم. سقف قرارداد ما 4 میلیارد تومان است بنابراین باید از بازیکنان بومی استفاده کنیم و باید ساختارسازی کنیم اما سقوط تیم پایان راه نیست درست است که ما حتی به عنوان مربی بعد از سقوط سرخورده می‌شویم و باشگاه هم هزینه زیادی کرده اما باید شروع کنیم. سالی که نفت بودم یکی دو بازیکن جوان امید در کنار تیم بزرگسال تمرین می‌کردند، راه ما همین است. به دلیل مشکلات مدیریتی و اتفاقاتی که بین کادر فنی و مدیریت باشگاه رخ می‌دهد و همین مشکلات به فولاد هم آسیب رساندو صنعت نفت هم با هوادارانش می‌تواند روزهای خوبی داشته باشد. با این بضاعت فقط می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول