اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تبریک رئیسی و قالیباف برای کسب جایگاه دوم ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

رئیس‌جمهور و رئیس مجلس در پیام‌هایی، قرار گرفتن تیم کشورمان در جایگاه دومی رده‌بندی مدالی چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به یکایک قهرمانان و ورزشکاران و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت.

تبریک رئیسی و قالیباف برای کسب جایگاه دوم ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک ایستادن تیم کشورمان در جایگاه دومی رده‌بندی مدالی بازی‌های پارآسیایی هانگژو، تصریح کرد: چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی هانگژو برای ورزش ایران اسلامی، سراسر عزت و سربلندی بود و جمعی از ورزشکاران با اراده و با انگیزه ایرانی آنچنان مقتدرانه رقابت کردند و چنان متعصبانه ایستادند که جایگاه دومی رده‌بندی مدالی این رویداد، با نام کشور عزیزمان درخشان شد.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی هانگژو برای ورزش ایران اسلامی، سراسر عزت و سربلندی بود و جمعی از ورزشکاران با اراده و با انگیزه ایرانی آنچنان مقتدرانه رقابت کردند و چنان متعصبانه ایستادند که جایگاه دومی رده‌بندی مدالی این رویداد، با نام کشور عزیزمان درخشان شد.

به یکایک قهرمانان و ورزشکاران و آنان که صادقانه و متخصصانه در راستای آماده‌سازی کاروان تلاشی نیکو صرف کردند و در این عزت‌آفرینی نقش داشتند، تبریک و خداقوت جانانه می‌گویم.

خداوند یار و نگهدارتان

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

*قالیباف: فرزندان پرتوان کشور با کسب مقام دومی پاراآسیایی تاریخ‌سازی کردند

همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب نتایج افتخارآمیز جانبازان و معلولان قهرمان کشورمان در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را تبریک گفت.

متن پیام قالیباف به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دستاوردهای ارزشمند و نتایج افتخارآمیز جانبازان و معلولان قهرمان کشورمان با عنوان کاروان فرزندان ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، بار دیگر شادی و مباهات را برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد.

فرزندان برومند و پرتوان کشورمان با استعانت از خداوند متعال، علی‌رغم سختی‌ها و دشواری‌های جسمانی، با اراده‌ای راسخ، ضمن تاریخ‌سازی در کسب عنوان دوم آسیایی به‌همراه مدال‌های رنگارنگ در این آوردگاه سخت و دشوار و رویارویی با حریفان، توانمندی و قدرت خویش توأم با روحیه معنوی را به اثبات رسانیدند.

اینجانب با عرض تبریک و خداقوت به تمامی مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و سایر اعضای کاروان در این رقابت‌ها و تشکر از تلاش‌های کمیته ملی پارالمپیک، امیدوارم همواره شاهد حضور موفقیت‌آمیز جوانان عزیزمان در میادین ورزشی باشیم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول