اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آنچلوتی: بلینگام تفاوت را در ال کلاسیکو رقم زد

سرمربی رئال مادرید گفت: جود بلینگام ما را متعجب کرده، او تفاوت را در این بازی رقم زد.

آنچلوتی: بلینگام تفاوت را در ال کلاسیکو رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا اظهار داشت: ما در نیمه اول کمی کند و آهسته بودیم ولی در نیمه دوم توانستیم نمایش بهتری از خود ارائه کنیم و جنگنده‌تر باشیم. نیمه اول در سطح خودمان نبودیم و خیلی چیزها توسط بازیکنان فراموش شد.

سرمربی رئال مادرید گفت: مودریچ بازی را تغییر کنید. او توپ را حفظ کرد و همه چیز در میانه میدان برای ما کنترل کرد. بازی با حضور او تغییر کرد.

وی در خصوص جود بلینگام نیز گفت: همه ما از عملکرد جود سورپرایز و معتجب شدیم. گل اول او فوق‌العاده بود. او تفاوت را در این بازی رقم زد. نمی‌دانم در جایزه توپ طلا چندم خواهد شد و برایم این جایزه هم آنقدرها مهم نیست. اصلا نمی‌دانم این مراسم کجا برگزار می‌شود.

سرمربی رئال ادامه داد: ما می‌دانیم که بلینگام مهاجم نیست. از او انتظار گلزنی هم نداریم و مهاجمان ما مثل وینیسیوس و رودریگو باید گلزنی کنند.

آنچلوتی گفت: ما اصلا تساوی در این بازی نمی‌خواستیم. ما خواهان شکست بارسلونا بودیم. جدال سختی بود و بارسلونا از ما بهتر بودیم تا زمانی که ما تصمیم گرفتیم جنگنده‌تر ظاهر شویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول