اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کسب مقام برتر کشوری توسط کاریکاتوریست اردبیلی

اثر رسول حاجی‌زاده کارتونیست اردبیلی در مسابقه کارتون رشد استعدادهای هنری ادبی جوان، حائز مقام دوم کشوری شد.

کسب مقام برتر کشوری توسط کاریکاتوریست اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول حاجی‌زاده در این مسابقه با موضوع "دنیای غرب؛ پیشرفته در علم و فناوری، تهی‌دست در اخلاق و معنویت" اثر خود را ارسال کرده بود. وی با کسب این جایزه، تعداد جوایزش در عرصه کارتون و کاریکاتور به عدد ۱۱۴ رسیده است.

رسول حاجی زاده متولد ۱۳۵۸ در اردبیل است که تاکنون در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده یا آثارش در کتاب جشنواره‌های داخلی و خارجی منتشر شده است.

 

حاجی زاده تاکنون در جشنواره‌های مطرح ایتالیا، چین، کرواسی، کره جنوبی، روسیه و ترکیه شرکت داشت و رتبه‌های برتر را صاحب شده و هم‌چنین دیپلم‌های افتخار متعددی در جشنواره‌های بین‌المللی کارتون از جمله جشنواره‌های چین، کره جنوبی، اوکراین،  کرواسی، رومانی و ده‌ها کشور دیگر کسب کرده است.

حاجی زاده اولین داور بین المللی کاریکاتور استان اردبیل بوده و در کارنامه هنری و حرفه‌ای وی جوایز بسیاری دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به کسب عنوان ستاره برتر هنری ایران به‌خاطر کسب عناوین مختلف بین المللی؛ جزو یک‌صد کاریکاتوریست برتر یک‌صد سال اخیر ایران، جوان برتر گروه هنر در جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، کسب جایزه ویژه و تندیس ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر،  عضو رسمی آسیفا، کسب مدال طلای مسابقه UYACCکشور چین، کسب تندیس و مدال برنز کشور مقدونیه، کسب جایزه ویژه REDBULL کشور اتریش، برنده دیپلم افتخار و جایزه ویژه (بشقاب طلایی) مسابقه بین‌المللی کاریکاتور از کشور سوریه و دانشجوی نمونه کشوری و .... اشاره کرد.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول