اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

ایجاد دیواره آتش و زمین مسلح در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش گفت: در این رزمایش ۲ روزه جهت اجرای عملیات پدافند ساحلی و عملیات آفندی، پروژه زمین مسلح و دیواره آتش ۵ کیلومتری را بسترسازی کردیم.

ایجاد دیواره آتش و زمین مسلح در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی، معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا در حاشیه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش با اشاره به همکاری همه جانبه تمامی رسته‌ها برای نمایش هرچه بهتر این رزمایش، گفت: آماده کردن زمین رزمایش برای حرکت تجهیزات زرهی و فراز و فرود بالگردها از هفته‌ها قبل از این رزمایش شروع شد تا در مراحل اجرایی رزمایش مشکلی به وجود نیاید.

وی افزود: معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا در این رزمایش ۲ روزه جهت اجرای عملیات پدافند ساحلی و عملیات آفندی، پروژه زمین مسلح و دیواره آتش ۵ کیلومتری را بسترسازی کرد.

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا با بیان این که همکاری رسته‌های مختلف، عامل اصلی موفقیت یک عملیات یا رزمایش است، خاطر نشان کرد: گروه مهندسی رزمی در این رزمایش بنابر دستور، اقدام به ایجاد زمین مسلح و دیوارهای آتش در چندین بخش کرده که مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول