اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح«سفیران قصه گویی»در مدارس استان زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اجرای طرح«سفیران قصه گویی» در راستای برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد.

اجرای طرح«سفیران قصه گویی»در مدارس استان زنجان

 علیرضا عیسی‌خانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح «سفیران قصه‌گویی» در راستای برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد و اظهار داشت: این طرح همزمان با هفته ملی کودک با شعار «با_قصه_لبخند_بسازیم» آغاز و تا پایان هفته کتاب در مدارس و مهدهای کودک استان با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش با حضور قصه‌گویان برتر کانون اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان هدف از اجرای این طرح را عمومی‌سازی قصه‌گویی بین مخاطبان کودک و نوجوان و اولیا تربیتی، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، آشنایی آنان با ادبیات فاخر کشور دانست.

وی از قصه به عنوان یک ابزار تأثیرگذار تربیتی یادکرد و گفت: بسیاری از مفاهیم اخلاقی را می‌توان با قصه به شکل هنرمندانه و خلاق منتقل کرد، چرا که  قصه‌ها به ما مهارت درست زندگی‌کردن در اکنون و آینده را یاد می‌دهند و  همه انسان‌ها فطرتاً علاقمند به شنیدن و خواندن قصه‌ها هستند.

عیسی‌خانی از همه علاقمندان برای شرکت در این رویداد مهم فرهنگی دعوت کرد تا با ارسال آثار خود در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حضور داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه مهلت ثبت نام و ارسال اثر در بخش ملی ۱۰ آبان است، افزود: قصه دوستان می‌توانند آثار خود را در سایت https://kanoonfest.ir بارگذاری کنند. 
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول