اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بابایی: روزبه چشمی هر چه بگوید، حق دارد

بازیکن استقلال گفت: روزبه چشمی بزرگ تیم ماست و حرص و جوش زیادی می‌خورد. او هر چه بگوید، حق دارد.

بابایی: روزبه چشمی هر چه بگوید، حق دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان بابایی پس از بازی استقلال و آلومینیوم گفت: خداراشاکرم که توانستیم 3 امتیازی بازی را کسب کنیم، بازی سختی بود ولی پیش هوادارانمان نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم. به این 3 امتیاز نیاز داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: صاحبان اصلی این تیم هواداران هستند و همیشه در روزهای خوب و بد حامی ما بودند و ما را حمایت کردند. از اینکه دارند از بازی ما لذت می‌برند، ما نیز خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. از این بعد نیز خواهش می‌کنم که ما را حمایت کنند و تنها نگذارند. استقلال روزهای سختی را سپری کرده است.

وی در خصوص وضعیت مالی اظهار داشت: اوضاع مالی نه آنچنان خوب نشده ولی دارد خوب پیش می‌رود. ان‌شاءالله بتوانیم هم با بازی‌های خوبمان و هم با مدیریت خوبی که داریم، بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

بابایی در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: در حال طی کردن روند درمانی‌ام هستم. 2 هفته است که مصدوم شده‌ام و فکر می‌کنم هفته دیگر بتوانم در کنار بچه‌ها تمرین کنم.

بازیکن استقلال اظهار داشت: هر روز در حال بهتر شدن هستیم و امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم.

بابایی در خصوص اینکه چرا روزبه چشمی در مسابقه آنقدر عصبانی به نظر می‌رسید، اظهار داشت: روزبه بزرگ تیم است و حرص و جوش می‌خورد. چشمی هر چه بگوید، حق دارد. او رهبر تیم ماست.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول