اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه شادگان: داوطلبان انتخابات مجلس بر اساس وظایف نمایندگان وعده بدهند

امام جمعه شادگان گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی وعده‌هایی که بر اساس وظایف نمایندگان مجلس باشد، بدهند.

امام جمعه شادگان: داوطلبان انتخابات مجلس بر اساس وظایف نمایندگان وعده بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری امام جمعه شادگان امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای این شهر با اشاره به نام‌نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چند نکته مهم را به نامزدهای انتخابات مجلس متذکر می‌شوم که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان تذکرات خود عنوان کرد: اول اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمام حرف‌ها و وعده‌ها قانون را در نظر بگیرند. مبادا سخنی خلاف قانون بیان شود.

امام جمعه شادگان بیان کرد: دوم اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی وعده‌هایی که بر اساس وظایف نمایندگان مجلس باشد، بدهند زیرا مشاهده شده است بعضی نامزدها وعده‌هایی می‌دهند در چارچوب وظایف رئیس جمهور است

وی سومین تذکر خود داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را عنوان کرد و گفت: در رفتار و گفتار و وعده‌ها مصلحت نظام و عموم مردم را در نظر بگیرند و نه اینکه فقط به فکر مصحلت گروه و عده‌ای خاص باشند.

منصوری خاطرنشان کرد: چهارمین و مهمترین و جامع‌ترین تذکر هم انتخابات مجلس شورای اسلامی هم موضوع در نظر گرفتن خدا و تقوای الهی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول