اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

صحرایی: سند تحول آموزش و پرورش را احیا می‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز اهتمام آموزش و پرورش بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را احیا کند و چراغ راه خودش قرار دهد.

صحرایی: سند تحول آموزش و پرورش را احیا می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در جمع نمازگزاران حرم مطهر رضوی اظهار کرد: سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش است اما متأسفانه در ده سال گذشته سند دیگری در کنار این سند قرار گرفت که آن سند را جایگزین و اجرا کردند.

وی افزود: امروز اهتمام آموزش و پرورش بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را احیا کند و چراغ راه خودش قرار دهد؛ برای رسیدن به آموزش و پرورش بر اساس سند تحول چند اقدام را اجرایی کرده‌ایم که به ایجاد امید، ایمان و بخودباوری در نوجوانان ایران زمین، ایجاد نشاط و تقویت هویت ملی و مذهبی در مدرسه منجر شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان آنکه مدرسه، همان مکانی است که بذر رشد ایران در آن کاشته می‌شود، افزود: در مسیر رسیدن به نشاط و امید در نوجوان‌ها یکی از کارهایی که دنبال شده ایجاد بیش از ۲ هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای بوده است؛ یکی از اهداف آموزش و پرورش تقویت آموزش مهارت در دانش آموزان است.

مراد صحرایی گفت: این دولت اهتمام جدی دارد که آموزش و پرورش را به صدر بیاورد.

معلمان؛ معماران هویت ایران فردا

وی تاکید کرد: معلمان؛ معماران هویت ایران فردا هستند، آنها آینده ایران را معماری می‌کنند و هویت آینده ایران را می‌سازند؛ هر چقدر معلمان خود را متعهدتر بدانند آینده ایران والاتر خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول