اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف ۳۰۰ حلقه لاستیک احتکاری در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بیش از ۳۰۰ حلقه لاستیک خودروی احتکاری از یک واحد صنفی در خیابان فلاحی مشهد کشف و ضبط شد.

کشف ۳۰۰ حلقه لاستیک احتکاری در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن صیادی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ حلقه لاستیک خودروی احتکاری از یک واحد صنفی کشف شد، اظهار کرد: واحد مزبور در گشت مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد پیرامون بازار لاستیک در مشهد شناسایی شد.

وی بیان کرد: واحد صنفی متخلف نسبت به امتناع از عرضه کالا و عدم درج قیمت بر روی لاستیک اقدام کرده بود که فرم گزارش بازرسی برای آن تنظیم شد و با هماهنگی با تعزیرات حکومتی، واحد صنفی مذکور پلمب و لاستیک ها صورت جلسه و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به تشدید نظارت ها و بازرسی ها از واحدهای صنفی و نمایندگان توزیع لاستیک خودرو، از شهریورماه تاکنون ۱۷۰ مورد فرم گزارش بازرسی از واحدهای صنفی مزبور در مشهد تنظیم شده است.

صیادی افزود: از این تعداد ۴۳ فقره فرم بازرسی به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال متخلف شناخته شده که منجر به پلمب ۱۰ واحد صنفی شده است.

وی اظهار کرد: شرایط بازار لاستیک خودرو در مشهد با توجه به موارد فوق و افزایش عرضه در واحدهای صنفی به سمت آرامش است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول