اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قانونگذار اروپایی: اتحادیه اروپا از نظر اخلاقی ورشکسته است

قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا به هدف قرار گرفتن خانواده خبرنگار الجزیره و شهادت همسر، پسر و دختر او در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

قانونگذار اروپایی: اتحادیه اروپا از نظر اخلاقی ورشکسته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میک والاس» قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا در واکنش به هدف قرار گرفتن خانواده خبرنگار الجزیره در غزه، در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: دولت آپارتاید اسرائیل روزنامه‌نگارانی را هدف قرار می‌دهد که جرات می‌کنند جنایات جنگی آن‌ها را افشا کنند.

وی در ادامه با بیان این که مهم نیست چه تعداد خبرنگار توسط اسرائیل کشته می‌شوند، آن‌ها (صهیونیست‌ها) همچنان از حمایت بی‌قیدوشرط اتحادیه اروپا برخوردارند، افزود: اتحادیه اروپا به لحاظ اخلاقی ورشکسته است. 

والاس از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در پی عملیات مقاومت فلسطین، بارها در اظهاراتی در پارلمان اروپا از سکوت کشورهای غربی در قبال کشتار فلسطینیان و حمایت اروپا از جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرده است. 

این قانونگذار اروپایی همچنین هشدار داده امتناع اتحادیه اروپا از محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه، آن را شریک جرم تل‌آویو در نسل‌کشی می‌کند. 

پیش‌تر، منابعی آگاه از درخواست وزیر امور خارجه آمریکا از نخست‌وزیر قطر برای مهار پوشش خبری «ضدصهیونیستی» شبکه الجزیره در جریان جنگ تل‌آویو علیه حماس خبر دادند.

 «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به گروهی از رهبران جامعه یهودی آمریکا گفته که کمتر از دو هفته پیش از «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی» نخست‌وزیر قطر خواسته تا گزارشات الجزیره در مورد روند جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را مهار کند. شبکه خبری الجزیره اگرچه از سوی دولت قطر تامین مالی می‌شود اما به طور مستقل فعالیت می‌کند.

 وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد پنجشنبه اعلام کرد بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه از تاریخ هفتم اکتبر، ۶۵۴۶ نفر به شهادت رسیده و ۱۷۴۳۹ نفر نیز مجروح شده‌اند. این وزارتخانه اعلام کرد در میان شهدا، ۲۷۰۴ کودک، ۱۵۸۴ زن و ۳۶۴ سالمند وجود دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول