اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ثبت‌نام قطعی ۶۴۳ داوطلب کرمانی برای ۱۰ صندلی مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۶۴۳ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان ثبت‌نام قطعی کردند.

ثبت‌نام قطعی ۶۴۳ داوطلب کرمانی برای ۱۰ صندلی مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶۴۳ نفر از ۹۵۸ نفری که مدارک‌ شان توسط مراجع شش گانه مورد تایید قرار گرفت از ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه جاری ثبت نام قطعی را انجام دادند.

وی بیان کرد: ۵۶۲ نفر از داوطلبان را آقایان تشکیل می‌دهند که ۸۷ درصد است و ۸۱ نفر هم خانم‌ها هستند که شامل ۱۳ درصد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان یادآور شد: ۱۸۷ نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور، ۷۰ نفر در زرند و کوهبنان، ۵۵ نفر در سیرجان و بردسیر، ۵۲ نفر در جیرفت و عنبرآباد، ۴۴ کهنوج، منوجان، فاریاب، رودبارجنوب، جازمویان ، ۸۱ نفر رفسنجان و انار، ۶۷ نفر در بافت، رابر و ارزوئیه، ۴۸ نفر در شهربابک و ۳۸ نفر در حوزه بم، ریگان و نرماشیر ثبت‌نام کردند.

وی بیان داشت: از امروز بررسی صلاحیت‌ها داوطلبان مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود و به مدت ۱۵ روز ادامه می‌یابد و نتیجه به هیات نظارت اعلام می‌شود.

جلالی اضافه کرد: ستاد بررسی تبلیغات کاندیداها نیز طی هفته آینده با ریاست استاندار کرمان شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس در ۱۱ اسفندماه جاری اظهار کرد: داوطلبان خبرگان رهبری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه، فرمانداری قم و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول