اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب‌الله از انهدام یک تانک ارتش صهیونیستی خبر داد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ظهر امروز یک تانک متعلق به رژیم اشغالگر قدس را در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است و تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شده‌اند.

حزب‌الله از انهدام یک تانک ارتش صهیونیستی خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب‌الله لبنان اعلام کرد رزمندگان این جنبش ساعت ۱۲:۴۵ امروز  (سوم آبان) به وقت محلی یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «افیفیم» با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده مورد اصابت قرار داده‌اند که در پی آن خدمه تانک کشته و مجروح شدند.

در این راستا  «حسن فضل‌الله» نماینده فراکسیون پارلمانی «الوفاء للمقاومه» وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان، عصر امروز گفت که  تلفات نظامیان صهیونیست زیاد است و اشغالگران تلفات خود را مخفی می‌کنند.

نماینده حزب‌الله با بیان اینکه نبرد کنونی نیروهای مقاومت با رژیم صهیونیستی با نبردهای سابق قابل مقایسه نیست، گفت نیروهای مقاومت در خطوط مرزی و در خط مقدم به شهادت می‌رسند.
جنبش حزب‌الله لبنان تاکنون ده‌ها مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات جاسوسی و پایشی این رژیم را در خطوط مرزی با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده و خمپاره هدف قرار داده و پس از هر عملیات موفقیت‌آمیز، تصاویر حمله به نظامیان صهیونیست و تلفات آن‌ها را منتشر کرده است.

تحلیلگران نظامی غربی اذعان دارند که کمیت و کیفیت زرادخانه حزب الله لبنان به حدی است که می‌تواند معادلات را برهم بزند.

به گفته وبگاه «دیفنس اکسپرس»، حزب الله با توجه به کمیت زرادخانه‌اش که می‌تواند به راحتی بر پدافند هوایی اسرائیل غلبه کند، معالات را بر هم می‌زند. نوع  همچنین کیفیت و تنوع پهپادها و موشک های بالستیک کوتاه برد حزب الله لبنان با حماس قابل قیاس نیست.

«کریگ» تحلیلگر ارشد کالج «کینگ لندن» نیز گفت: «حزب‌الله می‌تواند به توپخانه و موشک و همچنین به انبار گسترده پهپادهای خودروی بیاورد. فناوری پهپادهای حزب الله بسیار پیچیده است و می‌توانند به بر دفاع اسرائیل غلبه کنند.»

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول