اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازی‌های پاراآسیایی| ارشدی:هدف پاراشنا کسب مدال خوش رنگ در پارالمپیک 2028 است

رئیس انجمن شنای جانبازان و توان‌یابان گفت: قول می‌دهم در لس آنجلس با استفاده از نوجوانان و جوانانی مثل ظریف، مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم.

بازی‌های پاراآسیایی| ارشدی:هدف پاراشنا کسب مدال خوش رنگ در پارالمپیک 2028 است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از چین، احمد ارشدی درمورد عملکرد موفقیت آمیز تیم پاراشنای کشورمان در سومین روز بازی‌های پاراآسیایی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. امروز هم تیم پاراشنا روز موفقی داشت. سینا ضیغمی نژاد یک مدال طلا گرفت که همراه با رکوردشکنی در آسیا بود. شاهین ایزدیار در همان ماده 100 متر آزاد، مدال برنز را گرفت اما اوج خوشحالی ما وقتی بود که ابوالفضل ظریف، جوان 16 ساله ایرانی با اختلاف چند صدم ثانیه مدال نقره را به دست آورد.

وی افزود: این نشان می‌دهد جوانان ما و فرزندان ایران که در این کاروان هستند، استحقاق بهتر از این‌ها را دارند. انجمن،  فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک تمام تلاش خود را می‌کنند تا این جوانان بتوانند با داشتن امکانات بسیار خوب، موفقیت‌های خوبی را در پارالمپیک به دست آورند.

رئیس انجمن شنای جانبازان و توان‌یابان درخصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک پاریس، گفت: تاکنون در پارالمپیک مدال نگرفته‌ایم. در یک برنامه 5 ساله، هدف خود را برای پارالمپیک 2028 لس آنجلس گذاشته‌ایم اما با توجه به نتایج و سهمیه‌هایی که به دست آورده‌ایم، اینگونه نیست که اصلا برای پاریس شانس نداریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم. کمیته ملی پارالمپیک از همین الان برای تیم‌های مختلف از جمله پاراشنا برنامه‌های مختلفی دارد. قول می‌دهم در لس آنجلس با استفاده از نوجوانان و جوانانی مثل ظریف، مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول