اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

حجت‌الاسلام تقوی: حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان فلسطینی برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: جوانان فلسطینی با تکیه بر اندیشه‌های اسلامی و الگو پذیری از حاج قاسم سلیمانی راه مقاومت را برگزیدند.

حجت‌الاسلام تقوی: حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان فلسطینی برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است

 حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی برای همیشه در تاریخ محکوم است چرا که در هیچ دوره‌ای از تاریخ بیماران، کودکان و زنان را بمباران نکردند، بنابراین این جنایت فجیع رژیم صهیونسیتی برای همیشه صهیونیست‌ها را رسوا کرد.

وی تصریح کرد‌: قطعا خون مظلومانی که به ناحق ریخته شده، ریشه رژیم صهیونیستی را خشک خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود‌‌: امیدوارم کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند برای مردم مظلوم فلسطین هم حقی قائل شوند. شعار و بیانیه‌نویسی را کنار بگذارند، همچنین جوامع بین‌المللی باید تصمیم جدی برای مقابله با این رژیم جعلی کودک‌کُش و غاصب بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، خاطر نشان کرد: این جنایات با پشتوانه و حمایت آمریکا انجام شده است و رژیم صهیونیستی سگ زنجیری همیشگی آمریکا است که در بین جوامع اسلامی رها شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین در حال گرفتن انتقام آباء و اجدادشان از صهیونیست‌هایی هستند که به زور بر سرزمین مادری‌شان تکیه زده‌اند، چراکه صهیونیست‌های ظالم خانه، کاشانه، مزارع، امکانات مادی و معنوی فلسطینیان را غصب کرده و مردم فلسطین را به خاک و خون کشیده، بنابراین مردم فلسطین در حال انتقام‌گیری از جلادان رژیم صهیونیستی هستند.

وی تأکیدکرد: عملیات «طوفان الاقصی» فلسطینی‌ها پاسخی بر تمامی جنایت‌های صهیونیست‌ها است و پیامی برای کسانی که در منازل غصب شده فلسطینیان ساکن شدند و باید فلسطین را ترک کنند. صهیونیست‌ها عده‌ای را از سراسر جهان جمع کرده و در فلسطین به جبر و زور ساکن شدند تا برای خودشان کشور درست کنند، اما باید بدانند زور و سرنیزه نمی‌تواند یک ملت را تسلیم کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نسل جدید فلسطینیان و جوانانی که امروز در فلسطین فعال هستند به‌هیچ عنوان زیر بار ظلم، ستم، اجحاف، توهین و تحقیر این رژیم غاصب صهیونیست‌ نمی‌روند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت بود که موفق شد کمر آمریکای جنایتکار، غرب، رژیم صهیونیستی و طرفداران آمریکا ازجمله گروهک تروریستی داعش را در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان را بشکند و آن‌ها را از میدان بیرون کند، گفت: این نسل جدید جوان فلسطینی با تکیه بر اندیشه‌های اسلامی و تقویت بنیه‌های معرفتی و فکری راه مقاومت را انتخاب کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، دولت‌هایی که در حال تلاش برای عادی کردن رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی هستند، باید بدانند که بازنده خواهند بود و رژیم صهیونیستی نابود شدنی است.

نیروهای جبهه مقاومت و حماس روز شنبه ۱۵ مهر به سرزمین‌های اشغالی حمله کردند و در این حملات تعدادی از سربازان اسرائیلی کشته شدند. رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر و بعد از شکست در عملیات موفقیت‌آمیز «طوفان‌الاقصی» به کشتار مردم بی‌دفاع غزه روآورده و تاکنون بیش از هزار زن و کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است به‌گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول