اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

پاک‌فطرت: رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکای جنایت‌کار ماهیت خود را به دنیا نشان داد

نماینده شیراز در مجلس با یاد شهدای ملت مظلوم فلسطین، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با پشتوانه آمریکای جنایت‌کار بار دیگر ماهیت خود را به تمام دنیا نشان داد.

پاک‌فطرت: رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکای جنایت‌کار ماهیت خود را به دنیا نشان داد

علیرضا پاک‌فطرت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه سوم آبان ماه در تذکری شفاهی با یاد شهدای ملت مظلوم فلسطین، گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با پشتوانه آمریکای جنایت‌کار بار دیگر ماهیت خود را به تمام دنیا نشان داد.

وی تأکید کرد: تاریخ نشان داده است، ارتش‌هایی که این‌گونه کشتار می‌کنند جز ترسوترین ارتش‌ها در دنیا هستند و به راحتی متلاشی خواهند شد.

نماینده شیراز در مجلس در پایان با تذکر به صهیونیست‌های کودک‌کش، عنوان کرد: دست از کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع دست بردارید و الا به زودی پاسخ سختی به شما جنایت‌کاران داده خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرده و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رسانده است.

اسرائیل ظالم در حمله‌ای دیگر یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر را مورد هدف و بمباران قرار داد و در جریان این حمله شماری از زنان و کودکان که در این کلیسا پناه گرفته بودند، شهید و زخمی شدند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول