اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تشکیل زنجیره انسانی کودکان قزوینی در حمایت از کودکان مظلوم غزه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: جمعی از کودکان قزوینی با تشکیل زنجیره انسانی، ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، حمایت خود از کودکان غزه را اعلام کردند.

تشکیل زنجیره انسانی کودکان قزوینی در حمایت از کودکان مظلوم غزه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید علی اکبر موسوی اظهار کرد: در پی جنایت های اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه، ویژه برنامه نمادین تشکیل زنجیره انسانی کودکان قزوین به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در بیمارستان قدس برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه کودکان با تشکیل حلقه انسانی و با در دست داشتن شعارهایی با محتوای لزوم تامین امنیت مناطق غیرجنگی به ویژه بیمارستان ها، رعایت حقوق کودکان در جنگ و حمایت از کودکان مظلوم غزه با همسالان آسیب دیده از اشغال و جنایت اسراییل در فلسطین ابراز همدردی کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین پایه گذاری فرهنگ و باورهای همدلی و همدردی با مظلومان در  کودکان را از وظایف بزرگترها دانست و تصریح کرد: عدم رعایت حقوق کودکان و مناطق غیر جنگی مانند بیمارستان نشان از ددمنشی و خوی دژخیمانه اسراییل می باشد و حمایت از مظلومان فلسطینی وظیفه هر انسان آزاده ای در سراسر جهان است.

این مسوول هدف از این برنامه نمادین را ابراز همدردی کودکان با همسالان ستمدیده خود در غزه و یادآوری حقوق کودکان در سراسر جهان از جمله زندگی در صلح و تامین  آرامش و امنیت برای آنها برشمرد.

در ادامه این برنامه بیانیه ای در حمایت از کودکان غزه خوانده شد و کودکان با اهدای گل به کادر درمانی بیمارستان ولایت ضمن قدردانی از آنها به شکلی نمادین اهمیت تامین امنیت آنها را یادآوری کردند.

اجرای مجری عروسک با حضور کامیونت نمایش سیارکانون و معرفی بخشی از وقایع اخیر در فلسطین از بخش های دیگر این برنامه بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول