اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غربی سوریه

ارتش رژیم تروریست صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای حمله جنگنده‌های نیروی هوایی به تأسیسات نظامی و خمپاره‌اندازهای ارتش سوریه را تایید کرد.

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غربی سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه از حمله تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به اهدافی در شهر درعا واقع در جنوب غربی سوریه خبر می‌دهند.

دقایقی بعد ارتش رژیم تروریست صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای حمله جنگنده‌های نیروی هوایی به تأسیسات نظامی و خمپاره‌اندازهای ارتش سوریه را تایید کرد.

باوجود اینکه اشغالگران در اکثر اوقات درباره حملات تجاوزکارانه به خاک سوریه سکوت می‌کنند، اما این بار بهانه این حمله را شلیک موشک از طرف سوری به فلسطین اشغالی ادعا کردند.

 

 

شامگاه سه‌شنبه بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که دو فروند موشک از خاک سوریه به جولان اشغالی شلیک شده که در پی آن، برق این منطقه قطع شده است.

شلیک موشک به سرزمین‌های اشغالی از سوریه در شرایطی صورت می‌گیرد که هجده روز از نبرد طوفان الاقصی می‌گذرد، نبردی که با یک آبروریزی تمام عیار برای صهیونیست‌ها آغاز شد و تلفات اشغالگران تاکنون به ۱۵۰۰ کشته و هزاران زخمی رسیده است.

پیش از این، وزارت خارجه سوریه طی بیانیه‌ای با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص ادامه حملات به این کشور هشدار داد که این حملات، منطقه را در مارپیچی گسترده‌تر از خشونت فرو خواهد برد که مهار آن دشوار است. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول