اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آماری از تولید معنادار زباله در شهر کوچک باشت

خبرگزاری فارس: شهردار باشت گفت: روزانه در حدود ۱۴ تن زباله از باشت جمع‌آوری می‌شود.

آماری از تولید معنادار زباله در شهر کوچک باشت

سید رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در باشت اظهار داشت: شهرداری باشت روزانه حدود ۱۴ تن زباله از نقاط مختلف این شهرستان جمع‌آوری می‌کند.

وی افزود: شهرداری باشت در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان در حال حاضر با استفاده از سه دستگاه خودرو اقدام به حمل و جمع‌آوری زباله‌های شهری می‌کند.

 شهردار باشت ادامه داد: به همین منظور خودروهای جمع‌آوری و حمل زباله از ساعت هفت صبح تا یک بعد ظهر اقدام به جمع‌آوری نخاله‌ها و زباله‌های شهر از درب منازل و سطح معابر می‌کنند.

وی در ادامه با تأکید بر مقوله فرهنگ‌سازی و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در امر نظافت و زیباسازی شهر تصریح کرد: رعایت نکردن نظافت شهری از سوی شهروندان هزینه‌های شهرداری را برای انجام این امر دوچندان می‌کند.

حسینی عنوان کرد: برای تمیز نگاه داشتن محل‌ها و معابر شهری نباید تنها به وظایف شهرداری در این رابطه اکتفا کرد و با مشارکت همه شهروندان در راه ارتقای سطح سلامت محیط زندگی و شهری مؤثر و کارگشا است.

وی در پایان گفت: ایجاد و نگهداری یک شهر آباد مطابق با معیارهای استاندارد بدون مشارکت، حمایت و همیاری شهروندان و مردم در شهرها امکان‌پذیر نیست.

انتهای‌پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول