اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اخراج بازیکن نساجی مقابل نوبهار قانونی بود؟

کارشناس داوری به تحلیل صحنه مهم بازی نوبهار ازبکستان و نساجی ایران پرداخت.

اخراج بازیکن نساجی مقابل نوبهار قانونی بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال نساجی ایران شب گذشته در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار ازبکستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. 

مهم‌ترین صحنه این مسابقه را شاید بتوان اخراج صابر حردانی در دقیقه 52 نام برد. در این صحنه در شرایطی که آفساید تیمورخوجا عبدوخالقوف اعلام شده بود صابر حردانی با یک تکل روی پای جمشید بولتابوئف کارت زرد گرفت اما پس از لحظاتی داور قطری با بررسی صحنه از طریق VAR به مدافع نساجی کارت قرمز نشان داد.

پس از این اتفاق نساجی در شرایطی که یک بر صفر از حریف پیش بود با گل اوستون اورونوف در دقیقه 74 و گل به خودی مهرداد عبدی در دقیقه 7+90 شکست خورد تا از کسب یک امتیاز هم در خانه تیم ازبکستانی محروم شود. 

مهدی رحمتی، سرمربی قائمشهری‌ها در پایان این مسابقه با انتقاد شدید از تیم داوری، اخراج حردانی را یکی از سخت‌ترین اتفاقات دوران فوتبالی‌اش نام برد.

علی خسروی، کارشناس داوری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در تحلیل این صحنه اظهار داشت: حساب جرائم انضباطی از جرائم تیمی جدا است. اگر در لحظه‌ای که بازیکن در آفساید قرار دارد، صابر حردانی خطایی کرده که منجر به دریافت کارت قرمز بود، تصمیم داور قانونی و درست است. فرقی ندارد او قبل یا بعد از اعلام آفساید چنین خطایی کرده باشد  و متسحق دریافت کارت قرمز مطابق جرائم انضباطی بود زیرا خطای شدید انجام داد.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول