اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضاییان: امیدوارم AFC زودتر تکلیف بازی سپاهان و الاتحاد را مشخص کند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم که مسئولان AFC درباره مسابقه سپاهان و الاتحاد زودتر تصمیم بگیرند و تکلیف این بازی را مشخص کنند.

رضاییان: امیدوارم AFC زودتر تکلیف بازی سپاهان و الاتحاد را مشخص کند

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با آلمالیق اظهار داشت: دومین بازی بود که بازی کردیم، بازی اول را مساوی کردیم، بازی با الاتحاد هم برگزار نشد.بازی سختی بود و آلمالیق تیم خوبی بود، بعد از گلی که زدیم نتوانستیم تمرکز را حفظ کنیم اما خدارشکر توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و گل بزنیم و در این بازی شخصیت واقعی سپاهان را نشان دادیم.

رضاییان تصریح کرد: فوتبال خوبی بازی کردیم و 3 امتیاز این بازی حیاتی را کسب کردیم و دل هواداران خوب سپاهان را شاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد 2 گلی که برای سپاهان به ثمر رساند گفت: گل‌هایی که زده می‌شود کار تیمی است و خوشحالم که بردیم، یک کار تیمی واقعی را از سپاهان دیدیم؛ همه جنگیدند و مطمئنا هر 2 گل من برای من لذت‌بخش بود، خوشحالم که تیم 3 امتیاز را گرفت و بازی را بردیم و قشنگ‌ترین گل بود، این پیروزی برای من حکم یک گل داشت.

وی گفت: همانطور که در نشست خبری قبل بازی هم گفتم، بازی‌های ما در این رقابت‌ها مثل بازی‌های حذفی است و ما در این رقابت‌ها هیچ بازی آسانی نداریم.
بدون شک از نتیجه مسابقه بسیار راضی هستم و خوشحالم که هوادارانمان در این مسابقه خوشحال شدند و با خوشحالی زمین را ترک کردند. امیدوارم که مسئولان AFC درباره مسابقه سپاهان و الاتحاد زودتر تصمیم بگیرند و تکلیف این بازی را مشخص کنند.

وی درباره مصدومان آلمالیق در این مسابقه خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکن سپاهان نمی‌توانم در این زمینه نظر دهم.  تیم ما هم در این مسابقه ۴ بازیکن مصدوم همچون رضا شکاری، شهریار مغانلو، امید نورافکن و محمد کریمی داشت. من برای بازیکن مصدوم تیم حریف آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریعتر، بازیکنان مصدوم دو تیم به ترکیب بازگردند

رضاییان ادامه داد: نتیجه امروز یک کار تیمی بود و همه عوامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و خوشحالم کنار این بازیکنان که اینقدر صادقانه و باکیفیت هستند، بازی می‌کنم. بدون شک بازی به بازی بهتر می‌شویم و بدون شک با انرژی خوب، می‌توانیم هر‌روز بهتر شویم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره قهرمان نشدن تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: باید همیشه از زندگی درس بگیریم؛ شما می‌بینید که کشور عربستان چقدر در فوتبال هزینه کرده اما باشگاه‌های ایران در این زمینه محدودیت هزینه کردند و مشکلاتی در خصوص زمین و زیرساخت دارند. من همیشه مثبت فکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و در این مسابقات قهرمان شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول