اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

اسحاقی: آسیب‌زدن به حوزه تربیت و تعلم یکی از اهداف اصلی دشمن است

نماینده قائنات در مجلس با بیان اینکه آسیب‌زدن به حوزه تربیت و تعلم یکی از اهداف اصلی دشمن است، گفت: این آسیب می‌تواند بی‌انگیزگی در بین فرهنگیان ایجاد کند.

اسحاقی: آسیب‌زدن به حوزه تربیت و تعلم یکی از اهداف اصلی دشمن است

سلمان اسحاقی نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز دوشنبه یکم مهرماه در تذکری شفاهی، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن آسیب‌زدن به حوزه تربیت و تعلم بوده و این آسیب می‌تواند بی‌انگیزگی در بین فرهنگیان ایجاد کند.

وی افزود: اگر ما در بین معلمان بی‌انگیزگی ایجاد کرده و از ایجاد مشوق‌ها جلوگیری کنیم، خودمان به تربیت و تعلم آسیب زده‌ایم، بنابراین اگر صحبت از رتبه بندی معلمان می‌کنیم باید در مقابل آن را به طور دقیق انجام دهیم.

نماینده قائنات در مجلس در ادامه، عنوان کرد: اگر ما از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، خریدخدماتی‌ها ، طرح امینی‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و سرباز معلم‌ها صحبت می‌کنیم به دلیل این است که نظام برای آنها هزینه کرده و فعالیت در حوزه تربیت و تعلم را آموزش داده است، لذا باید از آنها در فعالیت‌های آموزشی به‌کارگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ما قرار نیست نهضت سوادآموزی را لغو و از دایره خدمت حذف کنیم، اظهار کرد: ما می‌خواهیم ساختار نیروی انسانی را در ریل خود قرار داده و در خصوص آن تعیین و تکلیف شود تا از این طریق ایجاد انگیزه شود.

اسحاقی در پایان با تأکید بر اینکه قانون برنامه هفتم می‌تواند برای فرهنگیان و معلمان ایجاد انگیزه کند، گفت: ما باید در ساختار نیروی انسانی شأن و منزلت فرهنگیان را مورد توجه قرار داده و در همین قانون دولت را مکلف به اجرای موضوعات مربوط به معلمان کنیم.

پایان پیام/    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول